10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    saalym

Krijg Interne schijf Macbook pro niet gewist?

Hoi,

M’n vrouw klikte deze week op het knopje om High Sierra te installeren. Er liep duidelijk iets fout nadien. Haar harde schijf stond voor het klikken al volledig vol. Na het installeren verscheen het “geen toegang” teken op haar scherm. Die komt er na het inloggen op haar account na opstarten. Daar al haar documenten ook online staan en de programma’s die ze gebruikt ook gemakkelijk opnieuw kunnen geïnstalleerd zijn opteerde ik om gewoon haar harde schijf te wissen en opnieuw een frisse macbook pro (begin 2015) af te geven. Dat blijkt nu echter een groot probleem. Met schijfhulp lukt het niet (blijft steken..) en via terminal eveneens geen succes. Hardware check gedaan en referentiecode ADP000 gekregen, dus alles in orde. Kan er AUB iemand ons uit de nood helpen aub?

Veel dank

Bijdrager
    iNicky

Dit al bekeken? https://support.apple.com/nl-nl/HT201314
    en voor het wissen van de interne schijf moet je opstarten vanaf een andere schijf.

Bijdrager
    tarun

Opstarten in recovery mode (cmd-R) lukt wel?

Bijdrager
    saalym

ik start op met een andere schijf en dan via schijfhulp, maar dat lukt dus niet. Opstarten lukt wel maar dan schuift hij opnieuw over naar dat verbodsteken.

Moderator
    Night

Had je Filevault aanstaan?

Bijdrager
    saalym

Ja ik had dat inderdaad aanstaan, denk dat dat het grote probleem is?

Bijdrager
    saalym

Dit krijg ik als ik via single mode opstart en het blijft maar lopen…

/uploads/community/b95542e0b6a73d46996cdb995765cd602ad103ec_29467.JPG

Bijdrager
    saalym

Bijdrager
    tarun

Ik zie een foutmelding staan die Google ook kent. Kan je daar iets mee?

• Deze reactie is gewijzigd 9 maanden, 2 weken geleden door  tarun. Reden: woord vergeten

Bijdrager
    saalym

Heb dat ook geprobeerd maar helaas:-(

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.