6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Frank v d Stelt

Krijg HP printer niet op MacBook Pro

Ik heb bij de installatie van mijn nieuwe Macbook pro 17″ het volgende probleem: dat ik de printer HP-C4760 niet op mijn Mac kan krijgen. In het scherm van installeren zie en krijg ik ook geen 1 printer bij de + toegevoegd. Nu gaat er vanaf de Time Capsule die ik ook heb geinstalleerd een kabel naar de printer. Ben daar naar op zoek gegaan maar is hier in Thailand waar ik woon niet te verkrijgen (dacht dat ik hem ook draadloos zou kunnen doen maar dat zal dan wel niet helaas). Graag hoor ik of er een oplossing is voor dit probleem van mij.
    Dank Frank

Bijdrager
    Vinhelper

Welkom op dit forum, vanuit Thailand!:wink:

Ik kan niet goed vinden wat de aansluitmogelijkheden van je printer zijn. USB, Ethernet, of WLAN?

Als je Snow Leopard hebt, (weet eigenlijk wel zeker) dan zouden bij het aansluiten van de printer rechtstreeks op de MacBook Pro, een venster van Software-update moeten verschijnen die vraagt of je de drivers wilt installeren.

Die manier van aansluiten is eenmalig. Als je daarna met de MacBook Pro op het Airport-netwerk zit, en de printer staat aan en is verbonden met de Time Capsule, zou je de printer moeten kunnen kiezen, onder de ‘+’ in Systeemvoorkeuren.

Bijdrager
    Frank v d Stelt

Vin bedankt voor je snelle reactie maar krijg dat scherm niet te zien van Software-update mogelijk heb je dan daar die kabel voor nodig naar TC

Bijdrager
    Vinhelper

Ik denk het ook.

Dan moet je die maar proberen te pakken te krijgen.:smile:

Succes ermee.:thumbsup:

Bijdrager
    Moriarty

Kabeltje zal idd het probleem zijn:)

Bijdrager
    Frank v d Stelt

Probleem wat ik had is opgelost dank

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.