25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    hiphopper

Krijg geen liedjes meer op mijn iPod nano

Ik wou allemaal nieuwe liedjes op mijn ipod zetten dus verwijderde ik maar meteen de hele map.
    Toen ik de Ipod weer instak gaf die de medeling kan de liedjes niet sychroniseren omdat de bestaande map niet meer bestaat.
    Ik heb al proberen te herstellen maar dit werrk niet ook heb ik itunes op nieuw geinstalleerd dit helpt ook niet
    wat moet ik doen??

Bijdrager
    KingAchille

Begin al eens met een duidelijkere titel te geven, je zal meer reacties krijgen!
    Verder, heb je geen back-up gemaakt? Staat de map misschien nog in de prullenmand?
    Mvg,

Bijdrager
    iJohan
    ”KingAchille”

Begin al eens met een duidelijkere titel te geven, je zal meer reacties krijgen!
    Verder, heb je geen back-up gemaakt? Staat de map misschien nog in de prullenmand?
    Mvg,

Mee eens KingAchille; beter uitleg en misschien komma’s gebruiken leest ook makkelijker:p maar dat is peroonlijk

Bijdrager
    MouseMighty

Wat ook wel helpt is vertellen welk besturingssysteem je gebruikt en welke versie ervan. Misschien ook nog welke iPod?

”wijze

De wijze man is niet degene met de juiste antwoorden maar hij die de juiste vragen stelt

:wink:

Bijdrager
    hiphopper

Ik heb de iPod Nano van 2 GB 2e editie en gebruik iTunes.

Bijdrager
    KingAchille

Besturingssysteem? Versie van iTunes?
    Mvg,

Bijdrager
    Xcode

Heb je nog wel liedjes op je iPod staan?

Bijdrager
    KingAchille

In dat geval kan je deze toch gewoon terug op je computer zetten?
    Mvg,

Bijdrager
    hiphopper

Ik heb alle liedjes wel nog gewoon in iTunes staan, maar door een of andere reden krijg ik ze niet meer op mijn iPod. Er staan ook geen liedjes meer op mijn iPod

Bijdrager
    KingAchille

Formatteer gewoon je iPod nano en zet ze er dan terug opnieuw op?
    Mvg,

Bijdrager
    sven-

Yo man, i ain’t telling you nothing ‘till you change your topic title bro. You may be hiphopper but we ain’t.

Bijdrager
    hiphopper

Ja als ik wist hoe het moest zou ik het wel doen :x

Hoe kan ik hem dan formateren?

Bijdrager
    KingAchille

‘Herstel’
    Mvg,

Bijdrager
    hiphopper

Ja dat heb ik alleens geprobeerd, hij was toen al 12 uur bezig en heb ik het maar weggedaan. Dat kan toch niet kloppen dat die langer dan 12 uur nodig heeft?

Bijdrager
    KingAchille

Probeer hier eens iets van te downloaden.
    Dan ga naar iTunes, klik ALT + ‘Herstel’ en selecteer dan je gedownloade firmware bundel!
    Mvg,

Bijdrager
    hiphopper

Ik heb alt+herstellen gedaan, en nou staat er Ipod herstellen, hij is dus nu bezig. Dit had ik eerder al geprobeerd en duurde zoals ik al zei meer dan 12 uur, hoord dit zo?

Bijdrager
    KingAchille

Normaal niet nee… Maar laat hem is doen? Wat gebeurt er dan? Misschien duurt het niet echt 12u?
    Mvg,

Bijdrager
    hiphopper

O, nu krijg ik al een melding: De iPod kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1418)

Bijdrager
    KingAchille

Fout 1418
    Mvg,

Bijdrager
    hiphopper

Ik klikte op downloaden, maar de pagina kon niet worden gevonden…

Bijdrager
    i93Jeffrey

Welk besturingssysteem gebruik je?
    Mac OS X 10.5 Leopard
    Mac OS X 10.4 Tiger
    MAC OS X 10.3 Panther
    of
    Windows 2000
    Windows XP
    Windows Vista

en welke browser?
    Safari, Mozilla, Opera, IE ?

Bijdrager
    nlwinssen
    Bijdrager
    hiphopper

het is me al gelukt! Hartstikke bedankt!!

Bijdrager
    i93Jeffrey

ok! veel plezier van je iPod nano!

Bijdrager
    MouseMighty

Fijn ook dat je even vertelt wat nou de oplossing van je probleem was/is. Dan kunnen anderen er misschien ook wat mee. :?

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.