8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    ControlAltDelete

Krijg ‘1 jaar gratis Apple TV+’ niet geactiveerd

Ik heb vorige week een nieuwe MacBook Pro 16 inch aangeschaft, echt prachtige machine!

Nu wil ik natuurlijk ook gebruikmaken van 1 jaar gratis Apple TV+ abonnement. Echter wordt dit op geen enkele manier zichtbaar. Ik heb echt van alles al geprobeerd… Ik ben ingelogd met mijn apple-id, Mac is aangemeld/geregistreerd bij Apple en opnieuw uit- en inloggen op de TV app heeft geen invloed.

Iemand suggesties?

Gr. Niels

Bijdrager
    Shmoo

Gebruik je Family Sharing en heeft iemand binnen de familie al aan deze actie deelgenomen?

Bijdrager
    polansky

Geen nood, je mist niks!;)

Bijdrager
    SvS

Loop dit hier even na. Helpt het niet, dan contact opnemen met Apple Support. Hier lukte het wel dankzij Family Sharing, aangezien huisgenoot een nieuwe iPhone kocht na 19/9.

Er zitten wel een paar leuke/mooie series bij. Inderdaad beslist geen Netflix/Disney+ concurrent. Maar voor 1 jaar toch een leuke toevoeging en als je toch al recht hebt op een gratis jaar, dan wil je die gewoon claimen…

Of het is niet zichtbaar; je ziet betaalde content maar moet je even verder scrollen naar Apple TV+ gedeelte. Apple heeft hierin vergissing gemaakt door geen duidelijke onderscheid te maken tussen betaald content (soort moderne videotheek, zeg maar) en Apple TV+ gedeelte.

Bijdrager
    fnk

Kreeg het eerst ook niet geactiveerd, mijn reden bleek niet genoeg geld…..

Aangezien ik geen creditcard gebruik, bleek mij Apple tegoed onder de 4 Euro te zijn.

Tegoed aangevuld en hij deed het, alleen nog een issue op de Apple TV 4k gehad maar dat was van korte duur. 👍

Bijdrager
    ControlAltDelete

Ik heb inderdaad ‘delen met familieleden’ aanstaan, maar geen van ons heeft hier nog iets meegedaan. Begreep dat wel dat je je product moet kopen bij een official apple reseller… Ik heb hem aangeschaft bij Your Mac Store. Tevens was de aanschaf zakelijk, heeft het daar misschien mee te maken?

Bijdrager
    Shmoo

https://locate.apple.com/nl/nl/sales/?pt=4&lat=52.0898283&lon=5.1072984&address=Utrecht

Volgens de website van Apple zijn ze geen officieel verkooppunt van Apple. Dat zal de reden waarschijnlijk kunnen zijn. Ook reppen ze er met geen woord over deze actie terwijl een Amac dat wel gewoon doet.

Bijdrager
    puccini

Geloof Polansky maar “je mist niets” !

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.