23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    Tonyboy123

Krassen op achterkant iPad

Hey, ik heb wat krassen op de achterkant van mijn iPad 2 hebben jullie een oplossing

Bijdrager
    Hansi2124

Iets om je iPad doen zodat er niet meer krassen op komen? :slant:

Bijdrager
    Tonyboy123

Een middel ofzo Hansi

Bijdrager
    Tonyboy123

Voor krassen te verwijderen

Bijdrager
    Hansi2124

Nog welkom op dit Apple forum.

Er is een zoekfunctie beschikbaar. Als je in het zoekveld krasjes verwijderen invult, zie je o.a. dit:

http://www.onemorething.nl/community/zoeken?q=krasjes+verwijderen

Een topic hieruit:
    http://www.onemorething.nl/community/topic/iphone-4-krassen
    Er wordt niet zozeer een oplossing gegeven, omdat het misschien best wel moeilijk is om dit weg te krijgen. Dit geldt uiteraard ook voor jouw iPad.:wink:

Bijdrager
    SunKeeper

Wat je wat? Ik heb het!

Koop gewoon een nieuwe! Beste krassenverwijderaar ooit. De oude mag je gratis aan mij geven.

En koop er dan wel een hoedje voor, zijn er genoeg te koop.:wink:

Geblokkeerd
    Bento

@Tonyboy123: ga eerst eens een cursus Nederlands volgen. Het is te triest voor woorden dat taalgebruik van je.

Bijdrager
    pim939

je hebt wel van dat spul voor auto’s. nu is een ipad wel anders, maar je kunt het kopen en proberen.

Bijdrager
    MacAanZee

@Sunkeeper: iPadhoedje…..leuk idee!:grin:
    Koop er dan ook een plaksnorretje bij.

Bijdrager
    MacAanZee

@Bento: niet altijd meteen zo zeuren over taalgebruik. Is natuurlijk leuk als het perfect is, maar dat is niet iedereen gegeven en zeker jongeren hebben vaak hun ‘eigen’ taalgebruik. En het komt voor nieuwe leden altijd wel erg zeurderig over om meteen fors afgezeken te worden. Bovendien gaat het op het OMT forum niet om het taalgebruik, maar over de onderwerpen waarvoor aandacht wordt gevraagd.

Bijdrager
    Tonyboy123

Bedankt Mac aan zee

Bijdrager
    Richard74
    MacAanZee op 04 januari 2012

@Bento: niet altijd meteen zo zeuren over taalgebruik. Is natuurlijk leuk als het perfect is, maar dat is niet iedereen gegeven en zeker jongeren hebben vaak hun \’eigen\’ taalgebruik. En het komt voor nieuwe leden altijd wel erg zeurderig over om meteen fors afgezeken te worden. Bovendien gaat het op het OMT forum niet om het taalgebruik, maar over de onderwerpen waarvoor aandacht wordt gevraagd.

Maar als je in het andere topic kijkt waarin dit lid hetzelfde probleem aankaart kun je wel lezen dat hij zelf weinig respect heeft voor anderen.

Bijdrager
    Maverick9898

niet altijd meteen zo zeuren over taalgebruik. Is natuurlijk leuk als het perfect is, maar dat is niet iedereen gegeven en zeker jongeren hebben vaak hun ‘eigen’ taalgebruik. En het komt voor nieuwe leden altijd wel erg zeurderig over om meteen fors afgezeken te worden. Bovendien gaat het op het OMT forum niet om het taalgebruik, maar over de onderwerpen waarvoor aandacht wordt gevraagd.

Ik vroeg me af wanneer onze grote talen-correctie vriend om de hoek komt kijken…..heb ‘m nog niet gezien.

Krassen op je iPad zijn onvermijdelijk. Ik neem aan dat je dat ook al wist toen je ‘m kocht. Als je een hoesje had gekocht (die ook de achterkant beschermt) had je het voor een groot deel kunnen voorkomen, maar daar is het nu te laat voor.

Inactief
    Anoniem

Ja of gewoon laten opsturen naar dit bedrijf en er een nieuwe achterkant op laten zetten.

http://www.replacedirect.nl/apparaat/3587621/d000147816-apple-ipad-2/behuizingen-en-casings.html

Bijdrager
    bosrijk

plak 4 viltjes achterop.

Bijdrager
    Tonyboy123

Gij zijt zeker niet de grappigste thuis

Bijdrager
    TheBigZ

Onlangs iemand met dezelfde vraag:

Krassen

Bijdrager
    pim939

dat is de zelfde persoon…

Bijdrager
    Tonyboy123

Jep thats me

Bijdrager
    Maverick9898

Maar je snapt toch zelf ook wel dat krassen min of meer onvermijdelijk zijn? En bij normaal gebruik is dat echt niet erg. De iPad heeft bovendien een aluminium achterkant, waardoor ie al een stuk minder krasgevoelig is dan de achterkant van een iPod touch/classic

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Wat boeien krasjes nou? hij ziet er misschien wat minder mooi uit, maar kom op.

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.