30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)
  • Q:
    Bijdrager
    RafaelZinhagel

kras op me macbook!

Ik heb een kras op me mac book pro.Ik draai helemaal door !!Aangezien het van metaal is dacht ik,er moet wel iets op de markt zijn waar ik het mee weg kan schuren?
    Weten jullie iets voor dit probleem?Ik kan echt niet leven met die kras …..nu nog niet tenminste :cry:

Bijdrager
    Orson

:( Niet op schuren, je maakt het dan alleen maar erger. Hoe is het gebeurt?

Bijdrager
    RafaelZinhagel

Ik heb geen idee,ik denk dat me vriendin het heeft gedaan! Juist op de klep! Als het nou aan de onderkant zat!

Bijdrager
    svan
    ”RafaelZinhagel”

Ik heb geen idee,ik denk dat me vriendin het heeft gedaan! Juist op de klep! Als het nou aan de onderkant zat!

Altijd weer die vriendin he… nooit in de buurt van je mac laten…:evil:
    Krasjes zijn k*t, zker bovenop (ben ik ook redelijk zuinig op..onderkant ziet er bij mij -iBook) redelijk gekrast uit (laptop – riemgesp…)… sterkte

Bijdrager
    Andre

uitmaken….

Heb je een boormachine met polijsttol:)
    Of apple stickers plakken:)

Flauw… Ik zou ook helemaal uit mijn pantie gaan.

Bijdrager
    Erik Stam

Ik zou, voordat je zelf iets gaat proberen, eerst contact met Apple opmenen, of met een Apple winkel. Je bent vast niet de eerste die dit overkomen is.
    Het zou zonde zijn als je hem straks nog meer beschadigt.

Bijdrager
    Boskabouter
    ”RafaelZinhagel”

misschien eens wat meer aandacht aan je vriendin schenken als ze zomaar een kras op je macbook maakt? :wink: :innocent:
    ff serieus, in godsnaam niks zelf gaan klooien, je raakt nog verder van huis, en je mac en het gebied rondom ervan heilig verklaren en off limits voor onbevoegden…..

Bijdrager
    bieker

Vroeger kreeg de hond de schuld nu de vriendin. Wat zielig. Maar goed: het lijkt me inderdaad een goeie om even een Apple store te bellen om te vragen of ze een tip hebben.

Bijdrager
    Furious

Lijkt mij wel een gevalletje voor een mooi engels gezegde:

’The first cut is the deepest.'

Bijdrager
    kris251069
    ”Andre”

uitmaken….

Heb je een boormachine met polijsttol:)

Wel effe eerst uitproberen op de laptop van je vriendin :evil:

Bijdrager
    Arno
    ”kris251069″

Wel effe eerst uitproberen op de laptop van je vriendin :evil:

Of op je vriendin zelf…:evil:

Bijdrager
    allard

geluksvogel! Een vriendin en een Mac Book Pro. Lijkt een beetje dubbel op:mrgreen:

Bijdrager
    Arno

Nu nog een NL woordenboek :P

Bijdrager
    KR1275
    ”RafaelZinhagel”

Zit je vriendin wel eens op dit forum?? Nee toch!

Ach, balen. Even wennen… dan vergeet je het vanzelf. Er komen wel meer krasjes op. Had ik ook bij mijn nieuwe auto.

Soms zijn dit soort onderdelen ook los te koop. Vraag het eens aan Apple.

Bijdrager
    KarelWillem

Gadver. Ik heb én geen vriendin én geen MacBook pro. Ik ben jaloers.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik zou het niet zelf proberen op te lappen maar met Apple praten over een mogelijke oplossing (als het te erg is kan je hem ook nog op z’n kop gaan gebruiken, dus met de kras omlaag en de onbeschadide onderkant omhoog:D).

Bijdrager
    Arno

Als je hem open hebt en aan het werk bent zie er niets van toch? Ik zou er niets aan doen en er mee leren leven. Er zullen vast nog wel meer krassen bijkomen. Het is, ondanks het prachtige design, toch een gebruiksvoorwerp toch? En geloof me, er zijn ergere dingen dan dit…

Bijdrager
    KR1275
    ”Radar”

Als je hem open hebt en aan het werk bent zie er niets van toch? Ik zou er niets aan doen en er mee leren leven. Er zullen vast nog wel meer krassen bijkomen. Het is, ondanks het prachtige design, toch een gebruiksvoorwerp toch? En geloof me, er zijn ergere dingen dan dit…

Oh ja? Wat dan?

Bijdrager
    japser909

hoe heet da spul: brastos ? zo zilver spulletje doe maar knapt ie van op :innocent:

Bijdrager
    Arno

Brasso (met ’s werelds mooiste verpakking)! Werkt super als je krassen hebt op je iPod. Zou het alleen niet zomaar op je MacBook smeren…

Bijdrager
    Peett-

Lukt het niet met een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn schuurpapiertje?

Zo niet, laat lekker zitten.. Het is ook maar een ding.

Bijdrager
    chatsmit
    ”Richard
    ”Radar”

Oh ja? Wat dan?

S’morgens vroeg je nest uit en er achterkomen dat de koffie op is.
    Maar ff serieus, waar hebben we het over, een krasje? Pfff..

Bijdrager
    NArthurNO

ik vond de eerste kras op me ipodje ook erg :cry:

er komen er steeds meer bij dusj, en hoe kan je anders zeggen dat je hem gebruikt??

Geblokkeerd
    Anoniem

Je zult er mee moeten leven :cry:

Zo erg is het niet, ik geef 10 euro aan degene die zijn macbook gebruikt en nog geen krassen/beschadigingen heeft

Bijdrager
    NArthurNO
    ”edward007″

Je zult er mee moeten leven :cry:

Zo erg is het niet, ik geef 10 euro aan degene die zijn macbook gebruikt en nog geen krassen/beschadigingen heeft

okey.. hoelang moet ik hem gebruiken.. :wink:

Bijdrager
    Jpunt

boehoehoe, een krasje op je laptoppie? Je moest me powerbookje (en ipod) es zien… De eerste is misschien even schrikken, maar wordt hij er ook maar iets langzamer op? Leg je erbij neer, ik kan je nu al met zekerheid vertellen.. er komen er meer.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan
    ”JaZ86″

boehoehoe, een krasje op je laptoppie? Je moest me powerbookje (en ipod) es zien… De eerste is misschien even schrikken, maar wordt hij er ook maar iets langzamer op? Leg je erbij neer, ik kan je nu al met zekerheid vertellen.. er komen er meer.

Gelukkig zijn de mensen die kunnen relativeren…
    (Maar eerlijk gezegd, ik zou er ook moeite mee hebben.)
    :?

Bijdrager
    RafaelZinhagel

Jajajajjajajjaja ..jullie hebben ook wel gelijk,maar toch vind ik het erg!!!:cry: Ik ben gewoon bereid een niewe klep te kopen…had gewoon nog niet mogen gebeuren…nog niet..heb hem net een maand

Inactief
    Anoniem

Wees blij dat hij er niet zo uitziet.:roll:

Bijdrager
    Arno

Oeh, dat krijg je met alleen Brasso niet meer goed vrees ik:P

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.