30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)
  • Q:
    Bijdrager
    Josh_b

Kras achterkant iPhone 3GS

Beste OMT’ers,

Vanmiddag ben ik met m’n scooter onderuit gegaan, naast wat brand- en schaafwonden en blauwe plekken, zit er een kras op de achterkant van mijn pas nieuwe iPhone 3GS:( deze kras is door mijn broek heen op de iPhone gekomen, dus dat heeft het gelukkig een beetje weten tegen te houden. Weet iemand een goed middel om deze kras weg te krijgen ? Alvast bedankt.

Bijdrager
    fatboysmart

Misschien een hoesje kopen? zie je het ook niet meer.

Lijkt me lastig om een kras op plastic weg te poetsen.

Bijdrager
    maclover111

ik denk dat je die kras niet meer weg krijgt.
    ik hoop ook op een wonder middel (ik heb ook genoeg krassen op mijn ipod touch)

Bijdrager
    Josh_b

Ja ik had zelf ook al een slecht gevoel erover, dan heb ik maar pech:P
    Binnenkort toch maar een hoesje kopen om erger te voorkomen.

Bijdrager
    Vassilli

Als het een flinke kras in het plastic zit, krijg je hem er niet meer uit..

Bijdrager
    Josh_b

Ja hij zit in het plastic, het is niet een klein krasje aan de oppervlakte.

Bijdrager
    Vassilli

Da’s kut…
    Maar het ziet er wel stoer uit:P

Bijdrager
    Afroman

Da’s kut…

Precies.

Je kan het volgende doen.
    1. Ermee leven
    2. Een nieuwe kopen

Je hebt sowieso geleerd dat je voor je volgende iPhone een hoesje moet kopen, en in het vervolg wat voorzichtiger rijden, en/of een auto kopen.

Bijdrager
    Josh_b

Haha ik had het liever niet gehad. Maar het valt gelukkig mee.

Bijdrager
    syltheboy

Da’s inderdaad wel balen, ja.:|

Bijdrager
    Taconew

Is er een andere partij bij betrokken geweest? misschien kun je dit dan op de aansprakelijkheidsverzekering aankaarten.

Hoe is het met je scooter?

Bijdrager
    Josh_b

Nou het was iemand anders scooter waar een DR70 en Yasuni R onder zaten (voor de mensen die er geen verstand van hebben, zoiets gaat 95 km/h), op de scooter zitten wel wat krassen. Maar dat verhaal ik wel op de verzekering. Als er na het repareren van de scooter nog wat geld overblijft kan ik altijd nog de achterkant van mn iPhone vervangen.

Bijdrager
    boriskiss

Ben jij nou de schuld van het ongeluk of heeft iemand je aangereden? Dat is wel handig die informatie, want misschien zou je dan je verzekering aanspreken op je scooter én op je iPhone.

Bijdrager
    Josh_b

Nee ik reed gewoon op een lang fietspad, en op het einde ging ik draaien. Toen ik weer optrok ging ik onderuit met ongeveer 30 km/h en helaas viel ik precies op de kant waar mijn iPhone in m’n broek zat. Dus het is gewoon mijn eigen schuld.

Bijdrager
    boriskiss

Hmmm, dat is balen! Er bestaat geen wondermiddel helaas. Maar er zijn gelukkig diverse (mooie) hoesjes te vinden!

Bijdrager
    Josh_b

Ach en weet je, het is en blijft een gebruiksvoorwerp. Vroeg of laat komen er toch krassen op, zo steekt de natuur- en scheikunde nu eenmaal in elkaar:P

Bijdrager
    Vassilli

Ik zag laatst iemand lopen met een soort kunstof hoesje dat precies op de achterkant van een zwarte iPhone lijkt:P
    Had ‘ie via het internet besteld:P
    Misschien is dat wat:)

Bijdrager
    Josh_b

Ja dat zag ik ook al op ebay, gewoon iets dat je op je iPhone klikt en dat hetzelfde eruit ziet als de achterkant van de iPhone. Kost maar €5, Het enige wat ik mij afvraag is of dat niet de krast op de iPhone zelf, want plastic op plastic wil nog wel eens krassen geven

Bijdrager
    topaj

Je kunt polijstmiddel krijgen bij de T For telecom

Bijdrager
    Josh_b

Ik ga morgen wel even langs, ik moet toch in de stad zijn. Want het linker oordopje geeft nu al een kraakgeluid, dus ik neem aan dat t-mobile dit kosteloos gaat vervangen.

Bijdrager
    iJoost

Je kunt zoiets proberen:

http://www.okaphone.com/artikel.asp?id=450903

Maar zoals gezegd als de kras te diep is, helpt dat ook niet meer.

Bijdrager
    boriskiss

Het is idd een gebruikersvoorwerp en het ziet er wel stoer uit met krasjes. Maar met een 3GS (iedereen weet toch dat hij pas uit is) en een grote kras is het wat anders…

Bijdrager
    iwarring
    ”vassili”

Ik zag laatst iemand lopen met een soort kunstof hoesje dat precies op de achterkant van een zwarte iPhone lijkt:P
    Had ‘ie via het internet besteld:P
    Misschien is dat wat:)

ik heb onlangs 3 ifrogz hoesjes besteld
    sluiten perfect

via ebay voor €17,- incl verzenden

Bijdrager
    Sanjeev

Gisteren ben ik deze site tegengekomen: http://www.sw-box.com/
    Ze hebben van alles voor de 3G hou het in de gaten binnenkort zullen vast meer onderdelen voor de 3GS verschijnen.

Bijdrager
    fozzy

Hm…als de verzekering te weten komt dat die scooter opgevoerd is, kon die ook wel eens moeilijk gaan doen.

Bijdrager
    rikkuijpers
    ”Josh_b”

Ach en weet je, het is en blijft een gebruiksvoorwerp. Vroeg of laat komen er toch krassen op, zo steekt de natuur- en scheikunde nu eenmaal in elkaar:P

Dat heet Murphy’s law :wink:

Bijdrager
    Josh_b

Hahah mochten ze een kijkje komen nemen wordt ie natuurlijk eerst weer standaard gemaakt.
    En die wet van Murphy ziet er een beetje vaagjes uit op wikipedia, ik snap de bedoeling van die wet niet helemaal:P

Bijdrager
    iJoost

Hahah mochten ze een kijkje komen nemen wordt ie natuurlijk eerst weer standaard gemaakt.

Handig dan, om het even grondig vast te leggen op internet. Ik denk dat je er op die manier nog wel een keer achter komt wat de wet van Murphy zegt.;-)

Bijdrager
    Josh_b

Niemand van jullie kan mijn gebruikersnaam koppelen aan mijn echte naam.

Bijdrager
    iJoost

Ik hou het op Wouter.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.