20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Bintje

Kraakje in clickwheel

Sinds afgelopen donderdag ben ik de trotse bezitter van een iPod Nano 8GB. Er is alleen een klein minpuntje: als ik in het clickwheel op ‘menu’ klik hoor je een licht kraakje. Je hoort het al als je je vinger er zacht op legt. Nu ben ik iemand die gewoon een perfect product wil hebben, en ik erger me er dus aan.

Morgen wil ik naar Apple bellen met de raag of ik een andere kan krijgen o.i.d. Zolang ik hem maar niet op hoef te sturen en dan drie weken kwijt ben. Ander puntje is wel: hij is gegraveerd. Dan heb je volgens mij minder garantie.

Mijn vraag is dus: denken jullie dat er wat te regelen valt? Of moet ik leren leven met het kraakje?

Alvast bedankt voor de reacties, en zodra ik meer weet van Apple zal ik at ook posten (misschien voor mensen met hetzelfde probleem).

Bijdrager
    Zzyzx_Rd

Wellicht een piepklein stukje zand en/of stof. Je kunt proberen een nieuwe te krijgen, indien dat niet lukt, zou het ook nog kunnen dat het na een tijdje over gaat!

Bijdrager
    pulpjannis

Het zou aan de oordoppen kunnen liggen? Probeer het eens met andere oordoppen. (Ik neem aan dat je een kraakje in de muziek hoort als je het menu knopje aanraakt.)

Bijdrager
    Bor

Ik zou denk ik gewoon proberen garantie te vragen.

Bijdrager
    Martijn Snels

Waarom zou je minder garantie hebben omdat je hem hebt laten graveren door Apple zelf? Het heeft er helemaal niks mee te maken namelijk.

Bijdrager
    Bintje

Ik zag zoiets over het graveren en garantie op hun site staan. Maar voor de mensen die denken dat het via mijn oordopjes gaat: dat is niet zo. Het is gewoon het clickwheel dat kraakt. Net als een krakend bed zegmaar.

Bijdrager
    geefi868

ik heb er 2…allebei 8gb, de ene is roze en de ander is zilver, ze hebben allebei dat rare geluidje……net of er onder het klickwheel een beetje speling zit op hetgeen eronder zit !
    Wel raar overigens

Bijdrager
    Statenweg

Ik zou me gewoon niet zo ergeren als ik jou was. Op je volgende iPod zal ook wel iets klein op aan te merken zijn. Ik ben ook altijd erg precies met dit soort dingen.

Hoe preciezer je bent, des te vervelender zijn de (onvermijdelijke) beschadigingen of ander onheil dat na verloop van tijd optreedt.

Gewoon gebruiker en verder gaan, tenzij het echt om een technisch defect gaat. Over 1,5 jaar heb je toch weer een nieuwe iPod :evil:

Bijdrager
    Bor

Aah, elk jaar een nieuwe iPod.. Ik begin te begrijpen waarom je zo vaak naar de Konak gaat:evil: :evil: :evil:

Bijdrager
    Bintje

Ik erger me er wel aan! Ik koop een product en dat product moet goed zijn. Elk foutje wat er in zit hoort er niet in en moet er dus uit. En er zit garantie op.

Net even met Apple gebeld, en ik heb een referentienummer gekregen. Nu mag ik naar een Apple store gaan en daar gaan ze er naar kijken. En als het niet verholpen kan worden of als ze mijn iPod slopen daar krijg ik een nieuwe.:D

Bijdrager
    superluuk
    ”Bintje”

Ik erger me er wel aan! Ik koop een product en dat product moet goed zijn. Elk foutje wat er in zit hoort er niet in en moet er dus uit. En er zit garantie op.

Net even met Apple gebeld, en ik heb een referentienummer gekregen. Nu mag ik naar een Apple store gaan en daar gaan ze er naar kijken. En als het niet verholpen kan worden of als ze mijn iPod slopen daar krijg ik een nieuwe.:D

ik zou gewoon een nieuwe vragen hoor, volgens mij moeten ze binnen de 2 weken gewoon een nieuwe aanbieden…

(probeer aders eens via website van apple)

Bijdrager
    Bintje

Ik vraag het wel in de Apple winkel in Amersfoort;)

Bijdrager
    Bor

Hallo luuk, lezen. Als ze het niet kunnen verhelpen krijgt hij een nieuwe. Als ze het niet kunnen verhelpen. Dat gaan ze dus eerst proberen.

Bijdrager
    superluuk
    ”Bor”

Hallo luuk, lezen. Als ze het niet kunnen verhelpen krijgt hij een nieuwe. Als ze het niet kunnen verhelpen. Dat gaan ze dus eerst proberen.

hallo bor, lees zelf maar…

ik heb net ook gebeld, heb ook gekraak, bij touch :/

2 weken regel geld alleen als je online bij apple hebt besteld :/,(dat ik dus in de toekomst alleen nog ga doen)

idd moet naar winkel OF ik kan via internet aanmelden en dan komen ze hem gratis ophalen….

ik denk dat ik hem gewoon laat ophalen, want ik hebt echt een hekel aan de apple winkel in eindhoven…

(grote kans dat ik daar kom, dat ze beginnen te zeuren dat ik hem niet daar heb gekocht)
    + kost weer allemaal tijd/geld

en ophalen en opsturen gaat meestalerg snel..

maarja als je erg dicht bij een fijne apple winkel woont……….

Bijdrager
    Bintje

Ik wil hem niet opsturen want dan ben ik hem lang kwijt.

Bijdrager
    superluuk
    ”Bintje”

Ik wil hem niet opsturen want dan ben ik hem lang kwijt.

ja, zou kunnen:)

alleen heb ik nogal slechte ervaringen bij mijn apple winkel.
    die willen het gewoon niet repareren, niet bij ons gekocht… bel apple maar…(terwijl die weer zeggen dat ik daar heen moest)

en als ze dan repareren kan het even lang duren…:P

UPS komt morgen:)

Bijdrager
    macnick

ik heb ook zo’n zacht kraakje bij de menu toets;)

Bijdrager
    Bintje

En wat doe jij ermee?

Bijdrager
    Jonas89

En wat heb je er nu mee gedaan ? is het opgelost of ermee leren “leven” ?? :)

Bijdrager
    Bintje

Het is wel ietsjepietsje minder geworden, maar morgen ga ik naar Amersfoort en ook naar de Apple winkel. Denk niet dat ze me kunnen helpen, maar toch:P

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.