23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    Rik de Belg

Krëfel (België)

HJb gezien in hun folder (en op hun site) dat de iPhone 3Gs te koop is uit voorraad bij de Krëfel.
    Begrijpe wie kan ……

Bijdrager
    prullenbak

ah…tuurlijk. Ja, nee….precies.

Ikke begrijpe nie van heel veel.

Moderator
    Pete.Z

Een heel klein beetje begrijpelijk taalgebruik zou inderdaad het bericht wat duidelijker kunnen maken.
    In de folder en op de site van de firma Krëfeld staat te lezen dat ze de nieuwe iPhone op voorraad hebben, zover kom ik, maar dan?

Bijdrager
    Rik de Belg

Welja, vinden jullie dat nu niet raar of onlogisch?

Bij Mobistar, de enige langswaar de iPhone mag/kan verdeeld worden in België (dus Mobistar bevoorraadt ook al de andere netwerken) geen voorraad, en ze kunnen ook niet zeggen wanneer je je eventueel bestelde iPhone kan hebben.
    Bij Switch (Apple dealer) idem.
    Bij Lab9 (Apple dealer) idem.

Maar in de Krëfel is hij beschikbaar uit voorraad!!!

Bijdrager
    Lesliedec

ik hoop dat het waar is, want daar proberen ze hem op m’n werk momenteel te bestellen voor mij:-)

Bijdrager
    queenfan

Ik keek net op hun sute maar daar is niks over te vinden, iemand op iphoneclub.nl heeft er wel een besteld via Krëfel en heeft hem al binnen als het goed is.

Bijdrager
    Lesliedec

op Krefel.be staat op de frontpagina wel een banner over de iPhone 3GS…hij is wel enkel beschikbaar in bepaalde vestigingen

Inactief
    Anoniem
    ”Rik

Nee. De winkels van Mobistar, Switch en Lab9 liggen in drukke winkelstraten in de stad, die van Krëfel liggen buiten. Bovendien adverteren de eerstgenoemde bedrijven met de iPhone, en Krëfel in eerste instantie niet. Veel mensen wisten / weten gewoon niet dat je hem daar ook kunt kopen. Denk dat je er snel bij moet zijn, want zodra de voorraad weg is zul je net zolang kunnen wachten als bij Mobistar en consorten.

Bijdrager
    prullenbak
    ”Rik

Bij Mobistar, de enige langswaar de iPhone mag/kan verdeeld worden in België (dus Mobistar bevoorraadt ook al de andere netwerken) geen voorraad, en ze kunnen ook niet zeggen wanneer je je eventueel bestelde iPhone kan hebben.
    Bij Switch (Apple dealer) idem.
    Bij Lab9 (Apple dealer) idem.

Maar in de Krëfel is hij beschikbaar uit voorraad!!!

Zo snap ik het verhaal wel. En een beetje onlogisch lijkt het, maar bovenstaande verklaring van zakske klopt.

Bijdrager
    Lesliedec

ik kan bij deze bevestigen dat Krefel voorraad heeft…5 besteld hier bij ons in de firma, en ze worden morgen geleverd

Bijdrager
    bjorngra

Welke vestiging, ik heb net naar Hognoul gebeld en daar is alles al vergeven (gereserveerd) voordat de levering binnen is.

Bijdrager
    Lesliedec

wij hebben in Schoten besteld meen ik

Bijdrager
    Rik de Belg

Maar wil dat nu zeggen dat Krëfel aan parallelle import doet? (dit is een open vraag, ik verwacht er geen antwoord op hoor).
    Want aangezien ALLE iPhones in België via Mobistar verdeeld worden, kan het toch niet dat Krëfel ze aanbiedt uit stock, terwijl diezelfde Mobistar geen stock en ellenlange wachtlijsten heeft?

Sorry bovenburen, jullie hebben aan deze discusie niet echt veel ;-)

Bijdrager
    flasher_mx

Jammer dat je ze bij hun niet via internet kunt bestellen :s

Bijdrager
    bedhead

Zo raar dat Krëfel ze wel binnen neemt, althans een aantal vestigingen toch.

Bijdrager
    Mr. Brown

De 3GS hebben ze al sinds vorige week in bepaalde winkels. Ik kon gewoon eentje halen in B-park, Brugge. Het is niet enkel Mobistar die een exclusief contract heeft…

Bijdrager
    juanvr
    ”Mr.

De 3GS hebben ze al sinds vorige week in bepaalde winkels. Ik kon gewoon eentje halen in B-park, Brugge. Het is niet enkel Mobistar die een exclusief contract heeft…

Maar de APR’s, FNAC, Krëfel en co worden toch gewoon via Mobistar bevoorraad?

Bijdrager
    Mr. Brown

Geen idee. Krefel zei tegen mij dat ze een exclusief contract hebben met Apple. Ik heb de contracten niet gelezen dus ze kunnen zeggen wat ze willen. Mij maakt het niet uit, zolang het ding maar op stock is. :sealed:

Inactief
    Anoniem
    ”juanvr”

Maar de APR’s, FNAC, Krëfel en co worden toch gewoon via Mobistar bevoorraad?

Klopt… alles loopt via Mobistar, ook de bevoorrading van Krëfel.

Bijdrager
    Ledda

iemand een zicht op de voorraad status in de krefel winkels? Vooral die van brugge interesseert me…

Bijdrager
    Ledda

heb gemaild met krefel, alles is uitverkocht, en de weinigen die binnenkomen zijn voor klanten die hem gereserveerd hebben. Dus, reserveren is de boodschap als je bij krefel eentje wil kopen:)

Bijdrager
    black-oil

Paar weken geleden 6 stuks opgehaald bij Krefel in Turnout.
    Waren daarna wel op.

Bijdrager
    Ledda

ik heb mijne ondertussen ook gekocht. Bij krefel in brugge… Hadden nog wel een voorraadje denk ik.

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.