16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    OMT-fan

KPN verliest 300.000 klanten

Bericht in de pers afgelopen week.
    Niet gek natuurlijk dat KPN zoveel klanten verliest. De service aan klanten is abominabel slecht.

Het zoveelste voorbeeld:
    Ik meet mijn snelheid nadat, ik een tijd geleden al, ben overgegaan op internet plus extra. Ik heb zelfs ca. 2 maanden geleden nog een nieuw modem van KPN gekregen.
    De “oude” snelheden van dit pakket waren 12 down en 1 up.
    Omdat ik die snelheid niet haalde ben ik op een klantenforum gaan zoeken voordat ik KPN ga bellen. Blijkt dat KPN inmiddels overgestapt is van ADSL naar VDSL met bijbehorende snelheidsverhoging. De VDSL-snelheden zijn 30 down en 3 up!!!!
    Echter….. KPN neemt niet de moeite om haar klanten met het Internetplus pakket daar over te informeren.

Uit de foruminfo blijkt dat KPN je account even moet omzetten van ADSL naar VDSL (doen ze NIET automatisch!!!!). Als je dat dus vraagt ze zeggen ze gewoon “Oh, dat is goed meneer, ik zal het omzetten, maar dan moet u wel een nieuw modem hebben”.
    Als ik dan vraag hoe we dat gaan doen krijg ik de melding: “sturen we u vandaag nog toe”.

Op mijn vraag waarom er niet pro-actief naar de klanten wordt gecommuniceerd en gehandeld, krijg ik als antwoord “Staat niet in de instructies van KPN”

Hoezo, de klanten lopen weg?

Bijdrager
    Rickje

1)Klanten hierover informeren kost geld
    2)Wat niet weet, wat niet deert.

Bijdrager
    iHam

Ik ben goed geholpen door de klantenservice. Heb nu een mooie 4s.

Bijdrager
    OMT-fan

We hebben een perfect bedrijf bij KPN, alleen die klanten zijn vaak zo lastig. Ze willen allemaal dingen die wij niet willen….

Hoezo, we bestaan bij de gratie van klanten…..?

Bijdrager
    Dr. Maddox

KPN gaat hetzelfde lot tegemoet als TomTom. Je klant als melkkoe gebruiken is een korte termijn visie die je dubbel zo hard op je neus krijgt.

Marktwerking is een mooi iets!

Bijdrager
    Maverick9898

Als je nou geen internet op je mobiel neemt en zelf de weg leert, scheelt je het een hele hoop gedoe met gare bedrijven:D!

Bijdrager
    Dr. Maddox

Twee vliegen in één klap!;)

Bijdrager
    OMT-fan

Maverick: “zelf de weg leert”???

Bijdrager
    wwgnr

Hans Flick: Ja leert. Het is gewoon tegenwoordige tijd, geen voltooid deelwoord dus die t is daar op z’n plaats.

Bijdrager
    Maverick9898

Het kan ook zijn dat ie niet snapte waar dat op sloeg: het sloeg op TomTom;).

Bijdrager
    OMT-fan

Ik snap wel dat het met een ‘t” moet maar begreep niet wat Maverick bedoelde…ahhh nu begrijp ik het….lol

Bijdrager
    yellow

@Hans Flick.
    Heb je de bron van het bericht in de pers?
    Ik geloof je zeker hoor maar wil het artikel graag even lezen. :innocent: Wellicht staat er meer informatie.

Bijdrager
    KarelWillem
    Bijdrager
    Rickje

Die 300.000 is ±5% van het totaal… boeieh. :crazy:

Bijdrager
    OMT-fan

HET VERVOLG!!!!

Vandaag het nieuwe modem ontvangen.
    Aangesloten en geïnstalleerd….. tenminste…. dat dacht ik.
    Halverwege de installatie blijft de procedure eindeloos draaien.
    Na een uur KPN maar eens gebeld.

“Maar meneer, het is logisch dat het niet lukt, u bent helemaal nog niet omgezet zie ik!!”
    “Kunt u dat dan nu even doen, ik heb geen telefoon en internet nu”
    “Nee meneer u staat in de agenda voor vrijdag 2 februari om te worden geactiveerd”
    “Wel xbcvxdfxcvsgdvxvc, hadden jullie dat niet even kunnen melden? Hoe moet ik dat weten en….hoe kan ik nu dan bellen/mailen etc.?”
    “Gewoon uw oude modem dan maar weer aansluiten meneer”

Ik word niet goed………

Bijdrager
    Maverick9898

Je kan beter kiezen voor kleine internetbedrijven. Wij hebben Solcon. Die hebben echt hele goede service! Als er iets niet werkt, doen ze heel erg hun best. Alleen maar lof over dat bedrijf. Tevens zijn hun prijzen en snelheden gewoon concurrerend.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.