10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    ChrisMax

KPN Sim-Only internet snelheid

Hallo,

Ik ben erg benieuwd naar de internet snelheid van Sim-Only van KPN. Op de website staat bij Surf&Mail Totaal: downloaden met 384 kbps (erg traag lijkt mij en de verkoper aan de telefoon zegt tegen mij dat deze snelheid 3,6 mbps is) en snelheid van Surf&Mail Extra Snel: downloaden met 1 mbps (verkoper aan telefoon zegt 7,2 mbps). De verkoper begreep dit niet en daarom vraag ik mij af wat het nou precies is? De website is hier heel onduidelijk in en heb ook tegen de verkoper gezegd dat dit voor verwarring zorgt en erg slecht is. Kan iemand mij hier het fijne over vertellen want maak graag gebruik van 7,2 mbps in mijn iPhone;)

Bijdrager
    feek

Voor sim-only is het inderdaad zoals je zegt 3,6 kbps en 1 Mbps. (EDIT: snelheden juist aangepast!). De hoge snelheden (7,2 Mb/s) zijn alleen bij de iPhone abonnementen!

Bijdrager
    ChrisMax

“De hoge snelheden zijn alleen bij de iPhone abonnementen!”

Hoge snelheden? Een iPhone 4 met iPhone abbo zit toch ook gewoon op 7,2 mbps dus maakt dat wat uit?

Bijdrager
    youriu

Bij HI sim only, kan je kiezen voor altijd online x-tra snel:-) dan heb je 1024 mbps

Bijdrager
    ChrisMax

@youriu, 1024 mbps? bij mij op de website van Hi staat er bij Internet Extra Sim-Only snelheid: 3,6 mbps dus beetje vreemd wat je nu zegt.

Bijdrager
    Thoomas

@feek: Waar zie je dat op de KPN website staan dan? Ik zie dit:

Bijdrager
    youriu

Dit staat op hi.nl:

Wat is het?
    Abonnement Snelheid Kosten
    Hi Eindeloos Online Xtra Snel 1024kbps download/ 384kbps upload €14,95 p/m

Bijdrager
    feek

@ChrisMAx, een iPhone abonnement is wat anders dan een SIM-only abonnement! Dus voor Sim-only de lage snelheden die eerder zijn genoemd! Bovendien let op de k en de M
    @Thoomas, je hebt gelijk, extra snel is inderdaad 1Mb/s (klik op Slimmer en Doe meer opties) Dat was ook de bedoeling van mijn eerdere post:( (heb ik aangepast)!

Bijdrager
    ChrisMax

Hmm ik begrijp het nu maar de verkoper is daar dan blijkbaar heel onduidelijk in of nog steeds de website. Aan dit verhaal zitten dus nog wel wat haken en ogen. Ik wil graag Sim-Only maar wel gebruik maken van die 7,2 mbps maar blijkbaar kan dat weer niet:( Een gemiste kans volgens mij.. Nog maar een keer bellen met een andere medewerker;)

Bijdrager
    karelstoffel

Volgens mij moet het wel mogelijk zijn om met een sim only gebruik te kunnen maken van het snelle internet pakket. Laat het weten of het is gelukt om bij kpn een sim only te nemen met het snelle internet pakket.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.