8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    cowbell

    KPN InternetPlusBellen omgeving

    KPN heeft 2 maanden geleden een nieuwe MijnKPN omgeving geïntroduceerd voor InternetPlusBellen.
    Sindsdien kan ik mijn Telefoon Instellingen niet meer wijzigen. Krijg een foutmelding: “selecteer tenminste een nummer”.
    Safari, Firefox, Camino, Opera en IE5 geven allemaal dezelfde foutmelding.
    Het schijnt alleen te werken in IE6 en 7. Ook op een PC werkt het niet met Firefox.
    Heb meerdere keren contact gehad met de helpdesk maar die heeft net zo weinig antwoorden als oplossingen…

    Zijn er hier InternetPlusBellen klanten die hetzelfde ervaren en wellicht een oplossing weten?

    Bijdrager
    Robbylator

    Ja, ik heb dezelfde ervaring. Ze zijn ermee bezig om het ook voor andere browsers/systemen werkend te krijgen.
    Ik verander mijn instellingen via Parallels en soms met pc laptop. Maar dat moet je maar net willen aanschaffen.

    In het begin heb ik mijn instellingen telefonisch doorgegeven en laten veranderen.

    Bijdrager
    t551248

    heb je het al geprobeerd om via safari -> ontwikkel -> gebruiksagent de rubriek via Explorer 7 de pagina op te benaderen?

    Bijdrager
    Danim

    Hier de zelfde ervaring, kan mijn telefooninstellinge alleen wijzigen met een PC en IE 7.

    Danim

    Bijdrager
    Edwin66

    Ik heb exact hetzelfde probleem. De factuur is overigens ook niet echt leesbaar, sommige letters en cijfers worden op elkaar afgebeeld, gebruik de standaard Mail client van Apple. Hoe is dat bij jullie ?

    Bijdrager
    Robbylator

    Ja. dat is bij mij ook een typografische wirwar. Met ‘Mijn KPN’ kom ik wel bij mijn facturen. Dat dan weer wel :)

    Bijdrager
    marceljanssen

    Ik ben nog niet overgestapt naar internet en bellen. Misschien daarom

    Maar ook de voorheen Planet factuur was ook al van een niet te lezen layout.

    Grtn, (M)

    Bijdrager
    cowbell
    ”Robbylator”

    Ze zijn ermee bezig om het ook voor andere browsers/systemen werkend te krijgen.

    Hoe weet je dat?
    Ik heb geen Intel-Mac (en ook geen PC) dus IE7 kan ik niet gebruiken.


    @t551248
    : Ja, ‘k heb de user agent aangepast in Safari en Firefox maar krijg dezelfde foutmelding. Volgens mij is het één of ander javascript wat alleen in IE7 werkt.

    De onleesbare factuur is inderdaad een erfenis van het Planet systeem. Daar is dus al die jaren niets aan verbeterd.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.