4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Loois

KPN Experia/Thomson USB-Harddisk

Beste Mensen,
    Mijn airport verbinding met de KPN Experia/Thomson is al tijden perfect. Nu heb ik via de usb poort een harde schijf aangesloten. De schijf maakt contact met de Experia (groen lampje bij USB brand constant, ook het lampje van mijn hardeschijf brand). Hoe kan ik met mijn Macbook Pro (najaar 2010) toegang krijgen tot deze schijf?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Niet. KPN heeft deze functie van de Experia-firmware afgehaald. Kijk zelf maar even in het onderdeel ‘Netwerk’ in de instellingen, onder USB staat dan doodleuk dat er niets aangesloten is. Anders kan je een Pogoplug overwegen.

Bijdrager
    MadSven

Enige oplossing hiervoor is een NAS schijf aan te schaffen en aan te sluiten op 1 van de ethernet poorten van de Experia… dat werkt wel. Uit eigen ervaring…

Bijdrager
    Danim

Enige oplossing hiervoor is een NAS schijf aan te schaffen en aan te sluiten op 1 van de ethernet poorten van de Experia

Of je koppelt een Airport Extreme aan je Thomson en hangt je HD aan de Airport Extreme. Of je koppelt een Time Capsule aan de Thomson, dan heb je ook geen aparte HD nodig.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.