5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    merijn

KPN Experia en Terug Naar Mijn Mac

Ik krijg mijn ‘Terug naar mijn Mac’ niet aan de praat.

De set-up is als volgt:

De Thomson 780i WL is aangesloten op het ADSL signaal. Aan de Thomson hangt een Airport Extreme (nieuwste versie).
    Ik heb UPnP aangezet op de Thomson (onder de Toolbox) maar ik krijg onder de instellingen van MobileMe nog steeds de melding dat Terug naar mijn Mac niet goed werkt omdat het netwerk mogelijk meerdere apparaten bevat die NAT bieden.

Ik dien NAT op één van de apparaten uit te schakelen…
    Alle Macs (2 x iMac, 1 x MacBook) staan via de Airport met elkaar in verbinding.

Tot zover kom ik. Ik heb gezocht in diverse fora maar ben er tot op heden nog niet uitgekomen.

Is er iemand die mij kan helpen of die een zelfde, maar dan werkende set-up heeft?

Thanx!

Bijdrager
    Pieterr
    ”merijn”

Ik dien NAT op één van de apparaten uit te schakelen…

Dus je hebt de AirPort Extreme in brugmodus staan?

Zo niet, zie AirPort-netwerken opzetten met AirPortconfiguratieprogramma. (brugmodus, p.34)

Bijdrager
    merijn

Voor zover ik weet staat hij niet in brugmodus… Ik heb de Airport assistent gevolgd en heb daarbij aangegeven dat de AE is aangesloten op een ADSL modem

Bijdrager
    mollie319

op pagina 33 staat uitgelegd hoe je je Airport Extreme in Brugmodus zet, volgens de link van Pieterr!
    Dit betekent in feite dat je Airport Extreme als ‘doorgeefluik’ fungeert!

De Thomson fungeert dan als NAT/Router een deelt ip-adressen uit op je lokale LAN.

Groeten,

en Succes

Marcel

Bijdrager
    am100

Goedemiddag,

Ik heb sinds Paar weken een download programma gedownload genaamd Bitcomet. Ik wil graag films downloaden, maar dit heeft nog geen succes. Wanneer ik Bitcomet opstart zie ik onderin mijn scherm dat de DHT connected mode goed is(groen) en dat de LAN niet goed is (oranje). Wanneer ik met mijn muisop de LAN verbinding ga staan verschijnt het volgende: Your listen port is unreachable to public domain peers, please check your firewall and nat router configurations.

Ik heb al een aantal dingen geprobeerd waaronder het uitzetten van mijn firewall(Start-Configuratiescherm-Beveiligingscentrum-Firewall uitschakelen) maar dit hadgeen succes.
    Hoe kan ik mijn LAN probleem oplossen en met een hogere snelheid kunnen downloaden??

ik heb een experia van siemens (kpn),en gigaset usb adaptor 108.
    Dit duurt ook veel te lang.

met v.g

anton

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.