4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    bunqueejump

KPN expedia

ik gebruik mijn macbook voor de internetverbinding de airport functie en maak verbinding thuis via mijn expedia modem/router van KPN.
    Dit ging altijd goed tot een week geleden. Nu is het geval dat mijn macbook de router pas ziet nadat ik de router heb gereset. Is er iets dat opnieuwe ingesteld moet worden? met dan elke keer opnieuwe router resetten en aanmelden, erg irritant. In mijn winkel maakt hij nl. direct verbinding met de airport van mijn imac 20″.

Bijdrager
    Hansi2124

Open je Netwerkvoorkeuren
    Klik op Geavanceerd
    Staat daar je Expedia vermeld als voorkeursnetwerk? Zet het eventueel als eerste.
    En staat er een vinkje bij Onthoud netwerken …..?

Bijdrager
    bunqueejump

Beste Hansi2124,

bedankt voor je snelle reply, alles staat zoals jij het hebt aangegeven.

Bijdrager
    appletick

Wanneer ik een probleem had met airport (gelukkig al heeeel lang geleden) opende ik in netwerkvoorkeuren TCP/IP en vulde daar allemaal onzin in. Alles goed in de war schoppen dus. Daarna weer op Via DHCP zetten en vaak was dan het probleem opgelost zonder zelf te moeten zoeken.
    Ik had het trouwens ook in voorkeursnetwerken gezocht.

Misschien kun je de experiabox ook even een half minuutje uitzetten. Niet te lang want dan doet ‘ie een harde reset en moet ‘ie zichzelf weer gaan updaten.

Er is trouwens ook een experiaforum mocht je er nog eens iets mee hebben: http://www.ipbforum.nl/experiaboxforum/index.php

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.