5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    eugy

Kosten vervangen voorglas iPhone 4s

Beste allen,

Het scherm van mijn iPhone 4s is gescheurd. Via google ben ik bij een bedrijf in Amsterdam terechtgekomen die het scherm kan vervangen tegen €109.- ik ben niet zo thuis in reparaties van iPhones en het vergelijken met andere aanbieders gaat moeizaam omdat het niet altijd duidelijk is of er gebruik wordt gemaakt van een kopie of origineel scherm. Mijn vraag aan jullie: is €109,- voor het vervangen van het voorscherm met gebruik van originele onderdelen een redelijke prijs?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Qmagic

Voor zover ik weet verkoopt Apple aan niemand (dus ook niet aan reparatie bedrijven) originele iPhone onderdelen. Dus originele onderdelen zullen het niet zijn.
    De bedrijven die je gevonden hebt zijn waarschijnlijk geen “authorized service provider”. Alleen een authorized service provider kan originele onderdelen bij Apple bestellen.

Bijdrager
    GoeieDag

Als je toch naar A’dam gaat: maak een afspraak bij de Genius Bar (van te voren, online) en laat ze daar kijken. Je kunt dan een nieuw, refurbished model krijgen voor 149,-. Lijkt me al met al een betere deal.

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    eugy

Dank voor jullie antwoorden!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.