8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Peterhendrix53

Kosten Parallels

Ik ben aan het denken om Paralles 15 aan te schaffen, maar klopt het dat hier ieder jaar weer opnieuw kosten aan zijn verbonden? Als ik versie 15 aanschaf en er komt een nieuwe versie van macOS moet ik dan ook een nieuwe versie van Paralles aan schaffen?

Peter

Bijdrager
    Kwadraatje

Dat hangt ervan af hoe ingrijpend die systeemupdate is. Doorgaans blijft Parallels wel een paar versies van macOS overeind. Maar garanderen doen ze dat niet. Overigens vallen de updateprijzen wel mee, en paar keer per jaar gaat Parallels ook in de aanbieding.

Bijdrager
    TheBigZ

Zoals nu bijvoorbeeld: 25% korting. €60 ipv €80.(Nog 3 dagen geldig.)

Bijdrager
    wouter57

Als je goed zoekt kun je die gewoon gratis downloaden via torrents inclusief crack. Jaren geleden veel met parallels gewerkt. Omdat mijn vrouw thuis werkt heb ik altijd een windows PC in handbereik en hoef ik parallels niet meer. Windows is gewoon verschrikkelijk als je al vanaf 2007 op een mac zit. En waarom gratis Parallels ? Omdat het internet vol staat met klachten over veel te dure updates en/of upgrades. Je wordt als betalende klant gewoon uitgemolken.

Bijdrager
    Kwadraatje

<p class=”cite”>wouter57 op 30 juni 2020 om 12:06</p>
    En waarom gratis Parallels? Omdat het internet vol staat met klachten over veel te dure updates en/of upgrades. Je wordt als betalende klant gewoon uitgemolken.

Als dat een valide argument was, zou je zo’n beetje alles wat los en vast zit mogen jatten. Er zijn ook goedkopere en zelfs gratis alternatieven voor Parallels.

Bijdrager
    wouter57

Ik heb veel betaalde apps op mijn computer omdat die net even wat fijner werken dan de apps die gratis zijn maar ik ga niet verder dan een tientje en eenmalig. Maar wat parallels doet is schandalig. Je kunt inderdaad Bootcamp gebruiken en Adobe heeft ook iets wat gratis is maar dat werkt toch allemaal niet.

Bijdrager
    therocker

VirtualBox is gratis te downloaden en voldoet in de meeste gevallen!

Bijdrager
    Kwadraatje

<p class=”cite”>wouter57 op 30 juni 2020 om 13:15</p>
    Ik heb veel betaalde apps op mijn computer omdat die net even wat fijner werken dan de apps die gratis zijn maar ik ga niet verder dan een tientje en eenmalig. Maar wat parallels doet is schandalig. Je kunt inderdaad Bootcamp gebruiken en Adobe heeft ook iets wat gratis is maar dat werkt toch allemaal niet. Iemand van 63 zou beter moeten weten.

Je zet jezelf aardig te kakken. Om vanaf de zijlijn maar een beetje te gaan jammeren dat het schandalig duur is, en dat het ‘dus’ gerechtvaardigd is om het spul te jatten, is vrij idioot. Zeker als je klaarblijkelijk maar half op de hoogte bent van de alternatieven.

• Deze reactie is gewijzigd 6 dagen, 9 uren geleden door Kwadraatje.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.