22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    marcz

Kosteloze update naar nieuw model iMac!

Hallo,
    Afgelopen maandag bestelde ik in de Applestore een nieuwe iMac, niet wetende dat er dinsdag een geheel nieuwe lijn iMacs zou verschijnen.
    Vandaag een mailtje van Apple: mijn order wordt kosteloos ge-update naar het nieuwe model.
    Leuke verrassing!

Marc.

Bijdrager
    iJoost

Ik zei het nog zo… Niet wachten! ;-P

Bijdrager
    midas

kijk, soms zit het mee!

Bijdrager
    Rub3n

Niet meer dan logisch. Anders had Marcz hem linea recta terug gestuurd neem ik aan. En een nieuwe besteld. Zo bespaart Apple zich alleen maar moeite.. Puur eigen belang

Bijdrager
    Hengheng

Toch netjes !

Bijdrager
    Rygu

Is het aardig van Apple dat ze dit achteraf netjes aanbieden? Of zou het toch aardiger zijn geweest als zij hun producten/updates gewoon wat eerder aankondigen?

Ik vraag me ook af hoe kort je de oude versie in bezit mag hebben gehad, om in aanmerking te komen voor zo’n inruil-deal.

Bijdrager
    MacMeijers
    ”Rygu”

Is het aardig van Apple dat ze dit achteraf netjes aanbieden? Of zou het toch aardiger zijn geweest als zij hun producten/updates gewoon wat eerder aankondigen?

Ik vraag me ook af hoe kort je de oude versie in bezit mag hebben gehad, om in aanmerking te komen voor zo’n inruil-deal.

ipso facto

Bijdrager
    rrkramer
    ”MacMeijers”
    ”Rygu”

ipso facto

Ik weet niet wat het betekent, maar ben het roerend met je eens.

Bijdrager
    arw

Heb afgelopen vrijdag een imac 24″ gekocht extra geheugen erin etc bijna 2000 euro met een beetje extra software en nu de nieuwe met al standaard 4 gb en extra grote hardeschijf etc. Omruilen nee hoor wij wisten het ook niet zeggen ze alleen de modellen van maandag en dinsdag mogen worden omgeruild zegt apple volgens a-mac ????

Bijdrager
    Rub3n

heb je hem online gekocht?

Bijdrager
    Dick de Roos

In de AppleStore.
    En hij heeft de bestelling nog niet in huis.
    Lijkt mij wel dus.

Bijdrager
    arnout

Die kosteloze update is misschien helemaal niet zo tof.
    Het lijkt erop dat de nieuwe videokaart, de NViDIA Geoforce 9400M inferieur is aan de oude ATI Radeon HD 2600 Pro.

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=660899&page=2

Bijdrager
    iJoost

Dan kun je ‘m binnen zeven dagen terugsturen als het een “koop op afstand” is. Geen probleem.

Bijdrager
    AST
    ”arnout”

Die kosteloze update is misschien helemaal niet zo tof.
    Het lijkt erop dat de nieuwe videokaart, de NViDIA Geoforce 9400M inferieur is aan de oude ATI Radeon HD 2600 Pro.

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=660899&page=2

Het is ook nooit goed…

Bijdrager
    iJoost

Inderdaad.
    Eerst willen ze alleen maar wachten.
    En als ze dan eindelijk uit gewacht zijn hadden ze ‘m toch liever eerder gekocht.

Goed bezig! ;-P

Bijdrager
    Osiso
    ”Rygu”

Wat heeft dat eerder aankondigen voor nut? Er zullen toch altijd mensen blijven die hun iMac bestellen net voor een update, zelfs als ze het ‘eerder’ aankondigen.

Bijdrager
    iNaffer

Zo heel veel verschil zit er ook niet tussen de oude en nieuwe imac :O

Bijdrager
    B..

Ik ruil morgen mijn oude mini in voor de nieuwe!
    Betaal ietsie bij maar krijg een dikke korting + de 500 gig hdd aanbieding!

Bijdrager
    Soulshaker
    ”Qonvict”

Zo heel veel verschil zit er ook niet tussen de oude en nieuwe imac :O

Niet echt veel hoor, idd

Alleen maar een 1066Mhz frontside bus

En de mogelijkheid tot 8GB DDR3 ram in de nieuwe imac

:)

Bijdrager
    Renzsz

ik had dat in 2006 ook met mijn MBP, die had ik 3 weken voordat er een update uitkwam gekocht en kreeg ik ook dat mailtje van Apple, helaas had ik hem via een APR gekocht en die deden niet mee aan dat geintje!

Bijdrager
    puntKoen
    ”Renzsz”

ik had dat in 2006 ook met mijn MBP, die had ik 3 weken voordat er een update uitkwam gekocht en kreeg ik ook dat mailtje van Apple, helaas had ik hem via een APR gekocht en die deden niet mee aan dat geintje!

Waarom zouden ze ook? Nogal logisch dat een APR geen 3 weken oude MBP inruilt voor een nieuwe.

Bijdrager
    Soulshaker

Zouden ze wel moeten, verdorie:x

Ik wil mijn 15 maand oude imac omruilen voor het nieuwste model, meer nee , apple zegt weer eens “dat dat niet mogelijk is ”

:D

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.