3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Gustav

Kost afspeellijst bewerken extra geheugen?

Hallo,

De afgelopen dagen ben ik bezig met het bewerken van mijn afspeellijsten.
    Het enige wat ik doe is om de de benaming van de diverse ‘subgroepen’ zoals album, genre, componist aan te passen. Bij het downloaden van de deze via het net, krijg ik meestal niet hoe ik het in mijn display wil.

Maar,…

Bij het synchroniseren van mijn iPod daarna met iTunes, waarbij dan soms 300 nummers worden ‘hernoemd’ daalt het resterende geheugen met rasse schreden. Zo’n laatste synchronisatie kostte me ongeveer een halve GB, terwijl er geen nieuwe muziek bij wordt geplaatst.
    Dit kan toch niet alleen maar een tekstuele herschikking zijn? Die paar letterjes lijken me niet meer dan een A4tje tekst.
    Ik vind het een beetje zonde, alhoewel er nog steeds veel geheugen over blijft. Een beetje een luxe probleem dus.

Heeft iemand een soortgelijke ervaring?
    Is er een oplossing voor?

Groet,
    Gustav

Bijdrager
    KarelWillem

Dat lijkt maar zo.

Je moet het iets anders zien:
    – je ‘oude nummers’ worden eerst verwijderd
    – je bijgewerkte nummers worden gesynct

Dus er wordt eerst een halve Gb leeg gemaakt en die wordt dan weer gevuld met de nieuwe, bijgewerkte muziek.

Bijdrager
    JDVM

Dit is bij mij ook altijd zo, veranderen van namen dat geheugen kost op m’n iPod Nano 2GB. Daarop gaat het dus wel snel, maar ik zorg altijd dat ik hem 1’ns in de zoveel tijd restore.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.