9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Julian Gijsen

Korting medewerker iCentre

Weet iemand toevallig hoeveel korting je krijgt als je werkt in een iCentre?

M.v.g.

Julian Gijsen

Bijdrager
    buxx

Vraag het de baas zou ik zeggen.

Inactief
    Anoniem

Ha ha, ja, wie kan het beter weten dan een medewerker? Ik neem aan dat als je zo’n vraag stelt, dat je er werkt.

Bijdrager
    puntKoen

Apple heeft iig een special bid in CRT voor APR-medewerkers, 10% korting. Wat iCentre verder met de marge doet zal toch echt alleen iCentre weten.

Bijdrager
    Julian Gijsen
    ”Beakerflo”

Ha ha, ja, wie kan het beter weten dan een medewerker? Ik neem aan dat als je zo’n vraag stelt, dat je er werkt.

Ik wil er gaan werken, maar wil sowieso een MBP gaan aanschaffen. Dan is het handig te weten of ik dat op mijn vaders bedrijf doe (19% btw aftrek) of bij ’t iCentre. Als het inderdaad 10% korting is, kan ik dus beter als klant bij ’t iCentre bestellen.

Dank je voor de informatie.

Bijdrager
    SMac

Als je 10% korting krijgt, krijg je gewoon een bon (incl. 19% ob)… Als je de aanschaf/betaling via het bedrijf van pa laat verlopen (i.v.m. de voorheffing) heb je m.i. een topdeal.

Bijdrager
    Lesliedec

@SMac: dat dacht ik dus ook ja…..kon niet goed volgen waarom 10% beter zou zijn dan 19%, buiten het feit dat die BTW wel degelijk eerst over de toonbank moet roelen en je hem pas op een later tijdstip recupereert

Bijdrager
    Julian Gijsen

Ah kijk, dat verandert inderdaad de zaken. Zo had ik er nog niet over nagedacht. Bedankt voor het advies!

Bijdrager
    SMac

Je ‘korting’ is overigens via deze weg: 24,37%.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.