5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Piccirillo

Koptelefoon werkt niet in Permiere pro??

Beste leden,

Sinds een paar weken een een nieuwe Macbook. Daar Adobe Premiere Pro op geïnstalleerd. Vreemd genoeg werkt de koptelefoon niet als ik in Première werk???? Op alle andere programma’s geen probleem. Contact gehad met Adobe Service Center en die heeft remote van alles uitgezocht en ook PP opnieuw geïnstalleerd maar kwam er ook niet uit :)??

Iemand en suggestie want dit is best irritant.

Groet,

Raymond

Bijdrager
    Piccirillo

Hi McPim,

ALs ik deze instellingen wijzig doet de headphone het wel maar dan moet ik het telkens omzetten :).

Groet,

Ray

Bijdrager
    McPim

Maar de vraag waar zelfs de de helpdesk niet uit kwam is dus beantwoord….😏? Voor dat laatste moet je bij Adobe zijn, dat lijkt al langer een ‘probleem‘. Of een van de suggesties uit dat draadje proberen.

Bijdrager
    pannekoek

<p class=”cite”>Piccirillo op 7 juni 2019 om 09:48</p>
    Hi McPim,

ALs ik deze instellingen wijzig doet de headphone het wel maar dan moet ik het telkens omzetten :).

Groet,

Ray

Via de voorkeuren in Premiere is de enige manier om het snel te schakelen.

Dit gaan ze ook niet anders programmeren, de audio routing is zo gemaakt dat je dmv de juiste instellingen je systeemgeluiden kunt scheiden van de Premiere output. Je zal maar in een playback van 3 uur zitten of in een live broadcast situatie en je Mac begint te mekkeren, omdat er in de achtergrond nog een programma openstaat.

In jouw geval kunt even zoeken naar een programma als soundflower (of iets dergelijks), daarmee kun je zelf op systeem niveau audio routen mbo virtuele output kanalen, en ik meen dat premiere daar ook gebruik van kan maken

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.