9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    jonahke

koptelefoon geraakt niet meer in mijn iPhone 4S

Sinds vandaag kan ik mijn koptelefoon of boxen niet meer op mijn iPhone 4s kan aansluiten, ik kan ze wel in de koptelefoon aansluiting steken maar ze zitten dan niet vast.

Wat kan ik eraan doen ?

Bijdrager
    SunKeeper

En dat is vanzelf gekomen, van de één op de andere dag?

Beetje vreemd toch, vindt je ook niet? Hoe oud is de iPhone?

Bijdrager
    jonahke

ja want gisteren werkte het nog, ik heb hem sinds begin november

Bijdrager

Gewoon rustig met een fel lampje, en een paperclip even het propje, of de opgehoopte pluisjes eruit vissen. Heb het wel eens meegemaakt bij een iPhone van een kennis, en toen kwam er een afgeknipte nagel ( kleintje uit;) Voorzichtig, en niet te hard gaan poeren!

Bijdrager
    jonahke

heb dat ook al geprobeerd maar helpt niets :'(

Bijdrager
    joris_h

Of proberen met een een omgekeerde speld. Een met een platte kop, niet zo een met een plastic bolletje.

Bijdrager
    jonahke

Help ook niet:( Denk dat ik hem maar een s terug ga sturen voor reparatie. Al ben ik precies bang dat ze hem in de mobistar shop niet willen aannemen omdat het miss een “klein” gebrek is :-S

Bijdrager
    SunKeeper

Ik betwijfel eerder of ze het onder garantie laten vallen.

Maar goed, een defect is een defect, en dat moeten ze maar repareren. Je poort is immers onbruikbaar zo.

Bijdrager
    jonahke

Nu met de Apple Store in A’dam, als ik daar naar de Genius bar zou gaan zou er dan een kans zijn dat mijn toestel daar gratis gerepareerd wordt of dat ik een nieuw toestel zou krijgen ?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.