9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    KingAchille

Koptelefoon aansluiten op 1Gen iPhone

Gegroet,
    Ik had graag een koptelefoon met een reguliere 3,5mm aansluiting op m’n 1e generatie iPhone aangesloten. Ik dacht altijd dat dit niet in je aansluiting paste. Is dit een oplossing om een gewone koptelefoon aan te sluiten?
    Mvg,

Bijdrager
    MacBooky

Als ‘het mannetje’ niet kleiner is dan niet en ben je 4,95 lichter voor een overbodig product …..

edit: nee die doet het, er zit inderdaad een versmalling aan het mannetje

Bijdrager
    KingAchille

Dus dat product kan ik volledig IN m’n iPhone steken en er dan een gewone reguliere koptelefoon op aansuiten?
    Mvg,

Bijdrager
    roy

Ik zou voor de zekerheid gewoon een apple reseller binnen lopen, hier in Amsterdam verkopen ze die verloopstekkertjes gewoon, kan je het meteen uitproberen. (Alleen hebben ze mijn bestelling al weer verkocht, en heb weer een nieuwe geplaatst)

Bijdrager
    KingAchille

Maarja, wat rekenen ze daar weer voor aan?
    Mvg,

Bijdrager
    roy
    ”KingAchille”

Maarja, wat rekenen ze daar weer voor aan?
    Mvg,

Vast iets van geld…. (iets van 4 of 5 euro als ik mij goed herinner) Waarom voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, wil je zekerheid test het even.

Bijdrager
    Anszje

Er bestaan inderdaad gewoon ‘verloopjes’ voor, die die 4 of 5 euro weet je in ieder geval dat het goed gaat!

Bijdrager
    Helmert

ik zou hier bestellen:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13165
    kost dan maar $1,60 dus reken maar uit! Bij deze shop hoef je als je via paypall betaalt, geen verzendkosten te betalen! ik heb er goede ervaringen mee (en wat dan nog voor €1.23 kan je dit nog wel eens proberen!)

Bijdrager
    Thoomas

Ik heb zelf ook ontzettend goede ervaringen met DealExtreme, ik heb al rond de 10 keer daar iets gekocht. Gratis verzending voor elk product, en alles is ook nog eens spotgoedkoop, hartstikke top! Alleen één nadeel, het duurt ongeveer 2 weken eer je het product binnen hebt, aangezien alles uit China komt.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.