10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    nathaliev

koppel niet los

ik heb net een ipod nano gekocht en muziek overgezet via itunes, maar nu blijf ik in het scherm van mijn ipod de melding “koppel niet los” zien. Als ik dat toch doe (duurt al een half uur of zo) zie ik geen muziek op mijn ipod, terwijl als ik in itunes m’n ipod bekijk zie ik toch echt dat er nummers op staan. Doe ik iets verkeerd? Waarom mag ik niet loskoppelen?

Bijdrager

druk op eject-knop in itunes dat naast je ipod-icoon is.

het mag niet losgekoppeld worden omdat het anders niet goed weggeschreven wordt naar de iPod.

Bijdrager
    nathaliev

bedankt voor je reactie. Dat ejecten werkt maar ik zie nog steeds niets op mijn ipod

Bijdrager
    iHoutem

Aanzetten misschien?

Geblokkeerd
    Anoniem

Probeer je iPod opnieuw te synchronizeren, of doe een beroep op je Apple garantie.

Bijdrager
    nathaliev

ik heb al alles er af gehaald en weer opnieuw er op. De nieuwste software erop gezet. Helaas geen muziek te zien :sick: misschien toch maar apple ff bellen

Bijdrager
    nathaliev

nou d’r was echt iets wazigs aan de hand met die ipod. in itunes stond dat ie 5 gig was terwijl ie maar twee gig is. En twee cd’tjes namen 400 mb in beslag…huh? Apple gebeld en die zeiden dat ik bij Dixons zo een nieuwe kon halen. En die is…..geweldig…… En nu wil ik ook een Mac…

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”nathaliev”

En nu wil ik ook een Mac…

Da’s een wijs besluit!

Bijdrager
    S.A.F
    ”iHoutem”

Aanzetten misschien?

:)

Bijdrager
    MedahOSX
    ”nathaliev”

En nu wil ik ook een Mac…

Nu nog hopen dat die wel in 1 keer werkt:)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.