9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Alex.

Kopiëren van Iphoto naar Finder

Ik wil graag een map met foto’s vanuit Iphoto kopiëren naar Finder.
    Normaal gesproken kan je deze map dan gewoon slepen naar Finder en dan staan de foto’s erin, maar als ik dit nu doe verschijnt er niets.
    En als ik de foto’s selecteer (ongeveer 45 foto’s) en kopieert en plakt in Finder, dan zijn er maar 11 onderdelen of minder die die wil plakken in Finder, terwijl ze wel allemaal geselecteerd staan.

Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit op kan lossen?

Bijdrager
    boudewijn97

Je kan proberen om de foto’s te slepen, dat gaat altijd makkelijker.

Bijdrager
    Alex.

Ja klopt, maar dat doet ie dus ook niet. Als ik sleep en loslaat, komen de foto’s niet tevoorschijn. Eerst deed die het wel op deze manier

Bijdrager
    Applefanaat

Hoe kan ik deze reactie verwijderen… :slant:

Bijdrager
    Yggdrasil

Edit: Iemand verwijderde zijn post voor mij…:wink:

Bijdrager
    Yggdrasil
    Alex. op 27 december 2012

En als ik de foto\’s selecteer (ongeveer 45 foto\’s) en kopieert en plakt in Finder, dan zijn er maar 11 onderdelen of minder die die wil plakken in Finder, terwijl ze wel allemaal geselecteerd staan.

Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit op kan lossen?
    Controleer even je bibliotheek. Het kan goed zijn dat hij beschadigd is of dat er onderdelen verloren zijn gegaan. De previews van de verloren gegane foto’s staan er dan nog op, maar de fysieke foto is dan weg.

Start iPhoto eens op met [alt] ingedrukt en herstel eens de bibliotheek! Je schijfbevoegdheden herstellen (Schijfhulpprogramma > Herstel schijfbevoegdheden) lost ook soms problemen op die gekoppeld zijn aan het verslepen van bestanden op je Mac.

Bijdrager
    Yggdrasil
    Applefanaat op 27 december 2012

Hoe kan ik deze reactie verwijderen… :slant:

Gaat niet.:grin:

Bijdrager
    tarun

Lukt het wel als je je foto’s selecteert en exporteert via Archief > Exporteer…? (of cmd-shift-E)

Bijdrager
    Alex.

Het exporteren lukt inderdaad wel, dankjewel

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.