9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Rickje

Kopieeren Mac -> PC

Hoi,

Heb een MacIntel en wil een spel waar ik een image van heb gemaakt op de Mac naar XP toe zetten. Nou heb ik een externe hardeschijf van 400GB. 1 Mac partitie, 2 MS-Dos partities. Die DOS partities kunnen bestanden groter dan 4GB niet verplaatsen/kopieeren. Dus kan ik kan via de DOS partities mijn geimagede spel van 4.2GB naar XP zetten. Met de Mac partitie kan ik wel 4.2GB erop kopieeren, alleen krijg ik die niet te zien in XP. Heeft iemand een oplossing/programma(?) (zodat ik die Macpartitie kan zien?)

iig heel erg bedankt. Ga ik nu ff voetballen (Derby :P) kijk ik de antwoorden later vandaag.

:)

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Makkelijke manier: hang beide computers aan hetzelfde netwerk (heb je geen lokaal netwerk, steek dan even een Ethernetkabel tussen de twee computers). Lees deze thread voor meer info:)

Bijdrager
    Apfel

Misschien even een DVD branden?

Bijdrager
    Renzs
    ”Jakko

Makkelijke manier: hang beide computers aan hetzelfde netwerk (heb je geen lokaal netwerk, steek dan even een Ethernetkabel tussen de twee computers). Lees deze thread voor meer info:)

Het is maar een computer. Een Macintel. Ik zou zeggen gebruik MacDrive van Media Four.
    Werkt super.

Bijdrager
    TijhofGraphics

je hebt 1 hardeschijf met 3 partities dus je gebruikt BootCamp?
    In dat gevall heeft een netwerk geen zin, want je kan moelijk 1 computer 2x aanhebben met 2 ipadressen, 1 tergelijkertijd…..Je kunt wel XP en OSX een andere computernaam geven, maar niet tergelijkertijd, dus dat via netwerk gaat niet lukken, of ik moet het verkeerd hebben.

Bijdrager
    petermac

Macdrive lijkt me ook de beste oplossing, daarmee kan xp je hfs+ partitie lezen

Bijdrager
    Lexis

Ik heb gewoon een DVDRW gekocht, deze brand je, en doe je bij windows erin:) klaar is kees.
    en bovendien kost macdrive meer geld:)

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    ”Brick”

Het is maar een computer. Een Macintel.

Aha, nu snap ik hem … Ik begreep uit het openingsbericht dat Rickje een (Intel-)Mac heeft en daarnaast een Windows XP-machine, en iets over wilde zetten van de ene naar de andere.

Bijdrager
    Rickje

Oke, bedankt. Ik ga het dan met Macdrive proberen.

:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.