7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Barbertje

kopieer en plak

Hallo allemaal
    Als ik mijn vinger te lang op het iPhone scherm houd dan staat er kopieer en plak .
    Ik weet niet wat ik met deze functie kan?
    Wie kan mij helpen?

Bijdrager
    jgmkoster

Tekst kopieren en weer plakken.

Vinger op wat tekst gedrukt houden, en komen dan twee blauwe staafjes aan weerszijden van het woord waar je op dat moment op staat met je vinger, vervolgens kun je die twee staafjes verplaatsen om meer of minder tekst te selecteren.

Bijdrager
    Barbertje

bedankt voor tip,maar waar blijft dan het gekopieerde deel?
    Waar wordt het opgeslagen?

Bijdrager
    SunKeeper

In het (RAM)geheugen van je iPhone.

Dit noemen ze ook wel het klembord, dat hebben computers al ik-weet-niet-hoe-lang.

Verder::grin: ik vind het wel een briljante vraag!

Edit: ik zat te twijfelen of ik het zou plaatsen, maar ik doe het toch maar even.

Het eerst antwoord wat in mij opkwam was: als je op ”kopieer” tikt krijg je 6 vingers aan je hand en als je op ”plak” tikt blijft je vinger aan het scherm plakken.:crazy::sarcastic:

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

En dat hebben we dan ook aan Steve te danken?:evil:

Bijdrager
    justhan
    SunKeeper op 17 oktober 2011

(…)
    Het eerst antwoord wat in mij opkwam was: als je op \’\’kopieer\’\’ tikt krijg je 6 vingers aan je hand en als je op \’\’plak\’\’ tikt blijft je vinger aan het scherm plakken.:crazy::sarcastic:

… dan toch hogelijk wel alleen die “extra” 6de vinger en niet één van de niet gekopieerde vingers?:razz:

Bijdrager
    Barbertje

ok SunKeeper jouw antwoord is nog Briljanter dan mijn vraag, waarvoor dank. :sarcastic:
    Maar alle gekheid op een stokje, ik ben een beginnende Apple en de vanzelfsprekendheid waarmee ervaren
    Apple`s met problemen omgaan kan ik niet volgen.
    Ze hebben altijd tegen mij gezegd dat domme vragen niet bestaan,wel domme antwoorden!
    Ben eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel 60+ een iPhone 4 hebben.:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.