6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    John44

kopen van muziek bij music store

Wilde laast een cd kopen en kreeg de melding niet te koop bij dutchstore.
    maar hoe kan ik hem dan in de usa kopen, of is het zo als je ipod registr in het land weer je woont dan kun je alleen daar muziek kopen ???.

Bijdrager
    PietjePuk

Dat zal normaal gezien niet gaan, de iTMS kijkt naar je kredietkaart en leidt aan de hand van het nummer van die kaart af waar je woont. Volgens mij werkt het zo.

Bijdrager
    error

Inderdaad. Wil je in de US Store iets willen kopen dan moet je een creditcard hebben die op een adres in de USA staat geregistreerd.

Of je koopt een Itunes Music Store gift-kaart (zoek binnen dit forum) en geeft jezelf een kado. Bij het ophalen van dit kado wordt wel om een adres in de USA gevraagd… maar niet om een creditcardnummer. Maar dit is niet een route die Apple graag ziet…

Bijdrager
    John44

dus moet ik eigenlijk via een andere firma de cd kopen, slechte verkoop van Appel.

Bijdrager
    John44

bedoel apple !! maar toch dit slechte verkoop van je produkt, als je via amzon.com koopt maakt hun niks uit of je uit verwegistan komt !!.
    Denk dat ik een e-mailtje naar de firma stuur !

Bijdrager
    error

Met de iTMS (en nog wat andere downloadshops) heeft de muziekindustrie weer een perfect middel in handen om de verschillende markten tot in detail te scheiden.

Voor muziekfans een grote ramp… want kon je ‘vroeger’ nog gewoon een cd importeren per post (via een vriend, label of winkels als amazon)… zijn iTMS-exclusive producten (die dus niet op compactdisc verschijnen – en dat worden er steeds meer) alleen nog illegaal te bemachtigen.

kijk ook eens bij eMusic.com (21 eurocent per nummer) of http://www.bleep.com – deze winkels verkopen ook veel leuke deuntjes… 100% legaal als mp3.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.