16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    lunapics

kopen of wachten op Mac Pro en welke dan?

Nou ja, eh, ik heb een nieuwe Mac nodig, een Mac pro, er staan leuke aanbiedingen overal maar ik lees overal dat er in januari weer wat te gebeuren staat. afijn, maakt het nu heel veel uit met de Mac Pro?
    Dank

Bijdrager
    Renzsz
    Bijdrager
    MacBoot

als je nu een Mac Pro koopt gaat hij gerust nog een tijdje mee
    maar als je nog even wacht dan gaat hij nog langer mee:wink:

Bijdrager
    brinkey

Die paar weken zou ik gewoon afwachten mocht je niet dit jaar nog moeten investeren.

Bijdrager
    lunapics

Ok, duidelijke taal, ik had al zo’n idee maar zaken als deze zijn ook een beetje afhankelijk van
    de computer waar het over gaat (Mac Pro) en dan zijn het ook ineens geruchten.
    Hartelijk dank, tot over een paar weken.

Bijdrager
    Byron

Ik denk dat als er een update uitkomt, dit een speedbump zal zijn en niet een radicaal nieuw ontwerp. Standaard stelt de Mac Pro ook weinig voor, ik zou gewoon even naar een APR stappen en een mooie offerte laten maken voor een standaard machine plus geheugen en schijfruimte, betere videokaart wellicht, etcetera..

Aan de andere kant, je weet natuurlijk nooit wat er in Januari gelanceerd wordt en dan je hebt ook nog kans dat de instap Mac Pro goedkoper wordt bijvoorbeeld.

Bijdrager
    mblokhuis

Ik heb de laatste versie MacPro (dacht ik zo) februari dit jaar gekocht. En hij is nog niet vernieuwd sinds dat ik hem heb, hij zal dan ook zeker binnen enkele maanden vernieuwd worden.

Dus wachten, en als er een nieuwe uitkomt, kun je natuurlijk kijken of je dan het vorige type goedkoop op de kop kan tikken.

Bijdrager
    1984

Als je een nieuwe Mac Pro nodig hebt , kun je gerust het huidige model kopen, (daar weet je er van wat je er aan hebt) Met een nieuwe heb je weer grote kans op kinderziekte.en welke poorten er wel of niet op zitten.  Denkt anders

Bijdrager
    Godsmack

Koop een Efix dongle en bouw je ultimate Mac voor 40% minder dan Apple hardware!

Bijdrager
    bitsflew
    ”Godsmack”

Koop een Efix dongle en bouw je ultimate Mac voor 40% minder dan Apple hardware!

Een 8-core Xeon bouw je echt niet voor 40% van de prijs van een Mac Pro (2499 euro)

Reken maar even mee:

2x 2.8 Ghz Xeon 1400 euro
    Dual Xeon moederbord 400 euro
    Efi Dongle 150 euro
    OSX 129 euro

Totaal 2079 euro!

En dat is zonder geheugen , videokaart, harddisk, DVD writer, kast, voeding, toetsenbord en muis !

Bijdrager
    Soulshaker
    ”Renzsz”

http://buyersguide.macrumors.com/#Mac_Pro

nog even wachten dus:D

Die buyersguide is niet betrouwbaar, die maakt gewoon een gemiddelde van alle termijnen tussen elke update:roll:
    Maar je kan best wel wachten tot in midden januari aangezien er dan nieuwe macs gereleased worden

Bijdrager
    bonjorno

eeeeh en nu nog niks nieuws op het macpro gebied
    , het is al februari….
    Iemand een idee?

Bjorn

Bijdrager
    matsoftmac

Niemand kan zeggen wanneer er een nieuwe Mac Pro komt. Het kan elk moment komen.

Bijdrager
    bonjorno

Maar hoe weet je dat dan? Zijn er voortekenen te bespeuren?

Bijdrager
    Josh_b

De meeste mensen kijken wat apple in het verleden wat wanneer heeft gerealed, en zo weet je wanneer de kans groot is dat ze weer wat uit gaan brengen.

Bijdrager
    sven-
    ”Godsmack”

”matsoftmac”

Niemand kan zeggen wanneer er een nieuwe Mac Pro komt. Het kan elk moment komen.

Klopt, maar er zijn wel dingen waaraan je kunt zien wanneer er iets nieuws komt. Voorlopig wachten we nog op maart. De nieuwe Mac Pro zal hoogstwaarschijnlijk Gainestown Xeons gaan bevatten en deze komen in maart uit (in tegenstelling tot mijn eerdere uitspraak dat ze al uit waren.)

Lees er op onderstaande link meer over:
    http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=635530

”Byron”

Standaard stelt de Mac Pro ook weinig voor

Het is maar net wat je weinig noemt:?

”lunapics”

Nou ja, eh, ik heb een nieuwe Mac nodig, een Mac pro

Toch niet zo tevreden met je Psystar?? Macs bevatten tegenwoordig toch alleen maar rommel:? ? Van mening veranderd of heimwee naar vroeger?

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.