10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    ricodb

Kopen of wachten

Allen,

Binnenkort ga ik naar Amerika en ik twijfel om een macbook aan te schaffen. Dit is natuurlijk altijd een goede aankoop, maar ik wil niet dat ik straks mijn macbook heb en er al snel een nieuwe versie komt.

Weten jullie meer? Zal de opvolger van de macbook al snel komen, of duurt dat nog wel een jaar of twee?

Bedankt

Bijdrager
    Pieterr

Als je binnenkort toch naar Amerika gaat, zou ik mijn Macbook vooral daar kopen. Je betaalt doorgaans in dollars wat je hier in Euros betaalt:-(

Bijdrager
    ricodb
    ”Pieterr”

Als je binnenkort toch naar Amerika gaat, zou ik mijn Macbook vooral daar kopen. Je betaalt doorgaans in dollars wat je hier in Euros betaalt:-(

Als ik hem koop doe ik dat zeker daar ja, maar hoelang is de macbook nog houdbaar?

Inactief
    Anoniem

Hij kan nog zeker zes jaar mee. Tenminste er zijn nog PowerPC’s van zes jaar die het nog doen.

Bijdrager
    .Arne

Hij gaat zeker nog lang meegaan, maar je mag er wel donder op zeggen dat er de komende twee jaar nog een upgrade komt. :wink:

Bijdrager
    Eswip
    ”ricodb”

Allen,

Binnenkort ga ik naar Amerika en ik twijfel om een macbook aan te schaffen. Dit is natuurlijk altijd een goede aankoop, maar ik wil niet dat ik straks mijn macbook heb en er al snel een nieuwe versie komt.

Weten jullie meer? Zal de opvolger van de macbook al snel komen, of duurt dat nog wel een jaar of twee?

Bedankt

Ga uit van 2 upgrades per jaar.. dit kunnen kleine zijn (speedbumps) tot een totale remake..

Bijdrager
    tommy666

Bij Apple kun je altijd van het volgende uitgaan:
    Heb j hem nĂ¹ nodig,koop hem dan nu.Ik denk dat de eerste updates pas gaan komen op MacWorld in januari,maar zeker zijn we nooit natuurlijk.

Bijdrager
    Vodka

Als je wilt wachten op de ‘nieuwe’ macbook, dan blijf je wachten.

Pak die macbook tegen dollarprijs!

Bijdrager
    ricodb

Oke super bedankt iedereen.

Ik merk dat iedereen advisteert hem nu te kopen, en dat vind ik zelf ook eig wel het beste want dan heb ik hem het snelste;)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.