7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    mike1808

Kopen Macbook Air MD760N/B

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om binnen nu en 1.5 maand een macbook air MD760 te kopen (13 inch). Nu heeft mediamarkt volgende week een actie waarbij deze €899 is ipv €970. Nu vraag ik mij af of er voor de kerst nog betere aanbiedingen zullen komen, eventueel bij andere winkels?

Alvast bedankt voor je reactie!

Bijdrager
    Niels

In januari heeft mediamarktook altijd nog de btw-actie. En BCC gaat sowieso altijd mee met beste prijs.

Bijdrager
    Geux

De 4GB standaard uitvoering? Zou ik nog een nachtje over slapen…

Zelfs de max. 8 GB mogelijk in een Air is eigenlijk al erg weinig tegenwoordig, dus dat zou ik minimaal kiezen.

Bijdrager
    GoeieDag

8 GB “erg weinig”?
    OMG…8-O

Bijdrager
    Shmoo

In 2014/15 een Mac kopen met 4GB RAM is natuurlijk onzin gekeken naar de toekomst.

Elke nieuwe Mac die nu koopt zou minimaal 8GB RAM moeten bevatten, zeker bij machines die je niet meer naderhand kunt upgraden.

Bijdrager
    Soulshaker
    GoeieDag op 24 november 2014

8 GB “erg weinig”?
    OMG…8-O

8GB is voldoende voor gewone gebruikers. Je hebt al een intel graphics 5000 die al 1GB ram (of meer ?) afsnoept , dan nog 2Gb ram voor OSX zelf , de andere 5GB zijn vrij te gebruiken. Meer als genoeg voor gewoon gebruik. Bij 4GB is dat wel wat anders….

Bijdrager
    Macfannijmegen

Ik heb een 4GB versie en dat is voor normaal gebruik meer dan genoeg. Ik gebruik hem voor mailen, tekstverwerken, internetten en af en toe een filmpje/fotootje bewerken. Hij hangt standaard bij mij aan een 27″ monitor (2560×1440@60hz) maar geen problemen, met Mavericks niet en met Yosemite ook niet.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.