8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Imade

Kop telefoon voor de iPhone6

Hallo,

ik ben op zoek naar een kop telefoon maar vraag mij af of er 1 te koop is die plus minus diezelfde functies heeft als de Apple-in-ear dingetjes.
    Dus dat je op kan nemen, muziek nummers kan skippen etc.
    Sirri maak ik geen gebruik van, maar wel bellen enzo.
    Mocht er 1 zijn, zoja welke?

Bijdrager
    Targaryen

De meer recente koptelefoons (één woord) waarbij er op de verpakking staat ‘compatible with iPhone/iPod’ hebben zo’n remote met dezelfde functies. Het belangrijkste is natuurlijk wat je budget is. Je hebt koptelefoons van 15 euro maar ook van 350 euro.

Kijk eens hier: http://artoftheiphone.com/2010/02/10/top-20-iphone-headphones-best-of-iphone/

Bijdrager
    Imade

Dat is niet echt wat ik zoek, zoek meer van die dingen die niet je oren ingaan:P

Bijdrager
    Targaryen

Ah, dan heb ik je misbegrepen (je verwees naar in-ear dingetjes). Je bedoelt dus over-ear koptelefoons? Ik weet niet wat je budget is, maar mensen in mijn omgeving zijn zeer te spreken over de Marshall koptelefoons. Die komen ook met een remote. Ik denk dat Afroman hier op OMT er ook zo-een heeft. Beats koptelefoons hebben ook zo’n remote, maar ik ben niet zo tevreden over die koptelefoons. Veel media-aandacht en aan de prijs, maar voor minder geld heb je meer kwaliteit bij andere merken. Ik heb de Solo HD in bezit gehad en was er niet echt blij mee. Teveel bas en vervorming bij hogere tonen.

Bijdrager
    Imade

Beats vind ik zelf ook gigantisch duur…

Bijdrager
    Brombeer

Je wilt niet weten wat spaties kosten, en daar ben je ook scheutig mee.

Inactief
    Anoniem

Wat mij betreft de beste headphone site en hier staan ook aardige recensies.

Bijdrager
    semih2002

Je kan op bol.com urbeats kopen voor€75 ik heb ze en ik ben heel tevreden

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.