5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    arne89

König video glasses op iPod

Beste,

Ik heb de König video glasses gekocht, een bril die je moet opzetten om jou beeld schijnbaar op een groot scherm te zien.
    Volgens de handleiding zou het moeten werken met iPhone en iPod, maar dat doet het niet! Op m’n iPod video 5.5G geeft hij in de verte zwart wit beeld met véél ruis (geluid is ongeveer van dezelfde kwaliteit), op m’n iPhone geeft hij helemaal niets, dan laat hij soms (zo lijkt het) m’n touchscreen bevriezen.

Ik sluit hem aan met een stekkertje dat in de uitgang past dat normaal voor de hoofdtelefoon dient.

Op de playstation kan ik hem aansluiten met de 3 kleuren video-kabeltje dat er bij zat, dat werkt dan weer wel perfect.

Doe ik iets verkeerd? Het klopt toch dat ik via de normale hoofdtelefoonuitgang een videobeeld kan krijgen als ik video-output aan zet?

Hartelijk dank,

Arne

Bijdrager
    RJ

Volgens mij moet het via de dock connector.
    Hier staat dat het via de dockconnector gaat. (Het gaat hier dan wel om een appje, maar ik denk dat het niet anders kan.
    Hier staat nog dat het mss via een universal dock kan, die dan naar jack uit gaat.

Bijdrager
    arne89

Oké, bedankt, dan moet ik eens gaan kijken naar zo’n tv-out dock kabeltje.
    Ik kreeg via de head jack alleen maar beeld met véél ruis en rommel tussen, dat kan héél veel verklaren.
    Straks eens langs een APR rijden.

Hartelijk bedankt!

Bijdrager
    rdesign

Zou je je ervaringen even willen posten met die bril? Dit is namelijk wel het meest vette ding wat ik in de laatste tijd gezien heb, op de iPhone 4 na dan hé..:innocent:

Bijdrager
    arne89

Excuseer voor mijn late reactie! Ik had de post niet meer bijgehouden.
    Mijn ervaringen hiermee zijn vrij positief. Als ik goed met het stekkertje dat erbij zit beweeg totdat het goed zit krijg ik zeer goede beelden op deze bril. (echter moet je wel oppassen voor een brom in het geluid, deze krijg ik niet weg als ik de stekker er zo insteek dat de beelden goed zijn. Dit moet zeker op te lossen zijn als je de correcte stekker weet te vinden!)

Verder is het een tof toestel voor in de wagen onderweg (als je niet moet rijden natuurlijk!).
    Wat je wel niet moet beloven is dat het scherm er 21inch uitziet voor jou ogen, het ziet er veel kleiner uit. Dat nadeel wordt gecompenseerd omdat je volledig afgesloten zit (de bril laat echt niets licht door). Dat zorgt ervoor dat je meer een cinema effect krijgt.

Ik hoop dat je nog iets hebt aan deze post…

Groetjes,

Arne

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.