30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 50)
  • Q:
    Bijdrager
    MarcelK

Komt Panther vrijdag ?

Net zoals vele van jullie heb ook ik Panther besteld. (bij de Apple Store)
    Was zelf erg benieuwd wanneer die geleverd wordt.
    Hoor geruchten dat hij vrijdag geleverd gaat worden.

Wat weten jullie hiervan ? :?

Bijdrager
    beammeup

ik begrijp dat de pakketen vrijdag op de post gaan. zaterdag voor de brievenbus liggen dus…

Bijdrager
    Mac-ofiel
    ”beammeup”

ik begrijp dat de pakketen vrijdag op de post gaan. zaterdag voor de brievenbus liggen dus…

Ik lig er al, in mijn slaapzak :lol: :P

Bijdrager
    Missundaztood

Zag vandaag op de NL-Apple Store staan: vandaag besteld, vrijdagavond geleverd. zal zo meteen de afbeelding uploaden

Bijdrager
    Fuji

in belgie blijft itpro open op vrijdagavond , en je kunt reserveren

Bijdrager
    Missundaztood

Er is dit wel te zien op de Apple Store NL

Bijdrager
    iGeysir

En nu staat het er niet meer!? :o

Moderator
    unSOUND

Inderdaad, jammer,

ik heb net pas besteld…. nu moet ik misschien wel een hele dag langer wachten! :evil:

Bijdrager
    remier
    ”iGeysir”

En nu staat het er niet meer!? :o

Precies op die dag dat ik besteld heb, stond die afbeelding er, vrijdag maar ff voor de deur gaan liggen dus:D

Bijdrager
    Missundaztood

Staat er nog zeker. Er is alleen een random gekozen pagina, met als mogelijkheden: Panther, iPod Voice Recorder & iPod Medialezer. Een flink aantal keren reloaden kan wonderen doen. Ik zal vrijdag iddgeval vrijhouden:P

Bijdrager
    Mac-ofiel

Je zult vrijdag toch vrij zijn :lol: :P

Bijdrager
    awesomemac
    ”Mac-ofiel”

Je zult vrijdag toch vrij zijn :lol: :P

Ik ben vrijdag vrij!!!:) Het is alleen jammer dat het ’s avonds pas geleverd wordt (als je het berichtje kan geloven). ’s Avonds krijg ik bezoek. FF snel wegwerken en Panther installeren:lol:

Bijdrager
    Missundaztood

ik wou vrijdagavond een biertje (of twintig) gaan drinken. nou ja, ik laat me vriendin wel thuis, en die belt me wel. 8) met een kater, panther installeren zal wel lukken:P

Bijdrager
    Mac-ofiel

Ik heb net even op de site van Apple gekeken bij orderstatus en hij staat op shipped :lol: :lol:

Bijdrager
    awesomemac

Ga ik ff checken hoe het nu zit of hij al “shipped” is, is de site niet bereikbaar nu (21:57). Je krijgt dit te zien:

Did not receive any response from application. It is possible that the application does not exist, or that the requested url is incorrect.

Hebben ze het te druk? Ben alleen benieuwd of ze niet “per ongeluk” ook al vrijdag overdag bezorgen? Ik ben vrijdag wel vrij, maar moet ff de deur uit. Voor de zekerheid maar thuis blijven?

Bijdrager
    HSL

ik zag op http://www.macrumors.com in het forum, dat een nederlander hem al heeft ontvangen..:D

Bijdrager
    remier

Gisteren op 21-10 om 16.43 kreeg ik dit mailtje:

Geachte klant,

Bij deze ontvangt u een leveringsbevestiging voor uw order bij The Apple Store.

<KNIP>
    Artikelinformatie:

Productlijn Artikelnummer Omschrijving Aantal Gewicht/volume
    000010 M9227N/A MAC OS X PANTHER 10.3 RETAIL-NLD 1 EA

Verzenddatum : 21-10-2003

Halleee, ik krijg hem misschien dus vanavond al om morgen denk:D

Bijdrager
    awesomemac

Bij mij staat nu nog “Being assembled”:cry: Toch hoop ik dat ‘ie er vrijdag bij zit, want zaterdag en de rest van volgende week werk ik de hele dag, dus komt TNT steeds voor niets.

Bijdrager
    Panthertje
    ”HS-L”

ik zag op http://www.macrumors.com in het forum, dat een nederlander hem al heeft ontvangen..:D

toch klopt dit niet wat Apple doet, zo pissen de dealers naast de pot
    (mist deze bij Apple Store vandaan komt dan hé)

Bijdrager
    superrick

Ik heb ook op de 21e dat mailtje gehad dat panther naar mij is verstuurd. Helaas als ik tot op heden inlog bij tnt bestaat de zending daar nog steeds niet.

Dit kan voor mij twee dingen betekenen, 1- het pakketje gaat vandaag weg en zal dan zaterdag worden afgeleverd door tnt of 2 – apple kiest voor deze “speciale” zending niet voor tnt maar voor een andere bode die op vrijdagavond afleverd.

In ieder geval blijft het voor mij raden waneer de kat bij mij arriveert.

Bijdrager
    PeterK

Panther wordt volgens mij wel degelijk door TNT bezorgd, dat staat tenminste op de trackingsite van Apple:

Carrier Name Tracking Number
    TNT EXPRESS WORLDWIDE

The following items signed for by:

Product Description Product Number Product Quantity
    MAC OS X PANTHER 10.3 RETAIL-NLD M9227N/A 1

Bijdrager
    Missundaztood

Kan ook zijn dat TNT Experss hem niet bij jou maar bij een ander maatschappij aflevert. (ik weet het ook niet:( )

Bijdrager
    remier

en heeft iemand hem al :p?

Ik kan hem ook niet tracken via tnt.nl:(

Bijdrager
    superrick

TNT ken de mijne nog steeds niet :cry:

Jullie hebben het steeds over tracker bij de apple store. wat ik daar ook probeer (met verschillende zendingen in de laatste maanden) ik krijg daar steeds de melding dat hij mijn order niet kent. Ik heb daar alles al geprobeerd, zowel weborder nummer als dat tnt nummer maar niets werkt. voor een tijd geleden (jaartje) werkte het nog prima maar helaas nu niet meer.

Bijdrager
    MarcelK

Op de beginpagina van de nederlandse Apple Store staat nog steeds; vandaag besteld > vrijdag 24 oktober geleverd.

Lijkt mij erg sterk….

Bijdrager
    superrick

gaat Steve hem persoonlijk brengen????????? :P

Bijdrager
    remier

Volgens mij hebben ze een deal met TNT, misschien liggen alle pakketten al op de distributiecentrums om morgen gelijk verspreid te kunnen worden :roll: (wie werkt er bij TNT?? 8) :P )

Bijdrager
    HSL

zo zei ik al gister..

er zijn al mensen die hem binnen hebben gehad gister!!

Bijdrager
    remier
    ”HS-L”

zo zei ik al gister..

er zijn al mensen die hem binnen hebben gehad gister!!

Foutje van TNT? :innocent:

Bijdrager
    mattiman

Heb ook maar eens gekeken wat er bij mij stond… Ook nog “being assembled”… Wat moeten ze dan in godsnaam doen? Het doosje nog inpakken?
    Versturen die hap!

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 50)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.