30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)
  • Q:
    Bijdrager
    Mega1mpact

Komt er nog een iphone!?

Ik heb laatst gehoord dat een medewerker van het bedrijf dat de iphones voor apple in elkaar zet een van de ik geloof 7 prototypes is kwijt geraakt.
    Klopt dit en als dit klopt: FOTO’S!

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Bijdrager
    iJust

http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=4364

Je had even op de voorpagina kunnen kijken. :?

Bijdrager
    1973
    ”Bikkel”

http://www.concept-phones.com/wp-content/uploads/2008/06/iphone_2_sanada.jpg

Ik hoop dat ze het volgende model hierop gaat lijken….prachtig….

Moderator
    Pete.Z

Natuurlijk komt er nog een iPhone, alleen weet niemand hoe die eruit gaat zien denk ik.

Ik gok gewoon volgend jaar weer een nieuwe iPhone, en nu echt nieuw, en geen doorontwikkeling?

Bijdrager
    STEVEJ0BS
    ”1973″
    ”Bikkel”

http://www.concept-phones.com/wp-content/uploads/2008/06/iphone_2_sanada.jpg

Ik hoop dat ze het volgende model hierop gaat lijken….prachtig….

Ik hoop op een unibody iPhone
    Wel gek eigenlijk dat ze die nog niet hebben. De iPhone valt een beetje uit de toon:)

Bijdrager
    Mega1mpact

ik voel me nu nog erger genaait dat ik een iphone 3g heb…
    eerst de 3gs en nu nog een nieuwere! waneer stopt deze horror? :cry:

Bijdrager
    chatsmit

plaatje bovenstaand wordt hem niet in iedergeval. Apple doet geen front camera bovenin het design, maar achter het scherm. Zo blijft de iPhone niet te groot en kan men met videochat elkaar recht in de ogen aankijken. Het is wel een mooi design trouwens, hoop dat het wel in die strakke sferen uitkomt:-) iets minder teletubbie design als de huidige ronde vrouwvormige likkebeestjes…

Bijdrager
    Bolle1961

zodra je zelf stopt door niet steeds het nieuwste van het nieuwste te willen hebben

Bijdrager
    iDecide
    ”Bolle1961″

zodra je zelf stopt door niet steeds het nieuwste van het nieuwste te willen hebben

Inderdaad, volgens mij hebben we een groot luxe probleem hier in NL.

Tuurlijk komt er een nieuwe iPhone! Alleen de vraag is altijd wanneer?

We zien het vanzelf wel weer wat de toekomst brengt.

Bijdrager
    JJmac
    ”Mega1mpact”

Tja de ontwikkelingen gaan gewoon door, ik dacht dat ik ook even de nieuwste Nokia had maar dat duurde ook nog geen week?

Bijdrager
    error
    ”Mega1mpact”

eerst de 3gs en nu nog een nieuwere! waneer stopt deze horror?

Is u serieus? De iPhone krijgt elk jaar een update. Dit jaar alleen van binnen en volgend jaar ook een nieuwe buitenkant. Zo gaat dit al heel lang met alle Apple producten. Da’s geen horror, dat heet vooruitgang.

Bijdrager
    chatsmit
    ”Mega1mpact”

Bas, laat je ogen openen door Mr. Lama (uitspraak 4 in het bijzonder..) en geniet van je horror:-):evil:

Bijdrager
    bedhead
    ”Mega1mpact”

De 3GS is nog niet in alle landen te verkrijgen en dit gerucht is maar een gerucht. Dus van horror zou ik niet spreken in dit geval.

Bijdrager
    trabant
    ”Mega1mpact”

Ik heb laatst gehoord dat een medewerker van het bedrijf dat de iphones voor apple in elkaar zet een van de ik geloof 7 prototypes is kwijt geraakt.
    Klopt dit en als dit klopt: FOTO’S!

De Sun DanyongPhone. Want zo heet die employee die zijn leven erdoor heeft gelaten.

Bijdrager
    Taconew

Ik had begrepen dat door tegenvallende verkopen alle iPhone’s de status discontinued gaan krijgen. Vooral de 1e generatie (in de volksmond 2G), zal niet meer verkocht worden.

Bijdrager
    R-Flow

De eerste generatie wordt al lang niet meer geproduceerd en verkocht…

Bijdrager
    Taconew
    ”R-Flow”

De eerste generatie wordt al lang niet meer geproduceerd en verkocht…

joh..

Bijdrager
    Eelke
    ”Mega1mpact”

Kom op zeg, dat weet je toch van te voren. Er zullen altijd nieuwe blijven komen.
    Wees blij met wat je hebt.

Bijdrager
    pk08

Want voor je het weet ga je het missen.

Bijdrager
    bedhead
    ”pk08″

Want voor je het weet ga je het missen.

Idd:)

Bijdrager
    juliantomoriati

Ik hoop ook op een unibody iPhone. Past mooi bij m’n Macbook Pro. Hopelijk niet zo’n strak design als op de foto, want ik vind mijn huidige 3G heerlijk in de hand liggen.

Bijdrager
    Xigh

Wow jullie trappen wel erg in dat cynisme van Mega1mpact zeg;)

Uiteraard komt er een nieuwe iPhone. Ik denk alleen dat er niet veel verandert aan de vorm. Dit blijft wel de meest efficiente vorm voor een touchscreen met weinig knoppen. Ik ben dus ook benieuwd naar de creativiteit van Apple en ben ook met name benieuwd of ze niet te ver gaan bij het zoeken naar nieuwe dingen, iets wat je bij sommige andere bedrijven wel ziet gebeuren.

Bijdrager
    Indomarco

Tsja, dan heb je nog die hele meute die op 11 juli 2008 om 0.00 de introductie-iPhone gekocht hebben. Die willen na 2 jaar ook wel een andere iPhone hebben. En dan heb ik het niet over de 3Gs! Zou wel ontzettend zuur zijn dat deze mensen na zo lang wachten eindelijk een iPhone kunnen kopen en dan na twee jaar een door-jullie-genoemde-update-telefoon krijgen. Ik schaar mij ook bij deze. Ik stond in de rij vanaf 17.00!

Bijdrager
    NI3LS

Ik ben ook toe aan een nieuwe, liefst een met meer dan 8GB geheugen, maar dat gaat vast lukken.

Hoop alleen wel dat ze van het huidige design afstappen, voor mij een van de redenen waarom ik geen 3GS heb genomen. Hij mag wel wat platter, zoals de Touch, en de achterkant van de Touch is ook erg mooi. En krasgevoelig, maar wel mooi!:)

Iets in de stijl van de Macs of MacBook Pro zou wel hitsig zijn.

Bijdrager
    nonkel jan
    ”G4″

Iemand enig idee of het nu het moment is een iPhone te kopen. Of nog even wachten. Zit er dan natuurlijk twee jaar aan vast.

Nu kopen?

ik volg de volgende site.
    http://buyersguide.macrumors.com/#iPhone

Bijdrager
    Max_Appeltje

re: g4

Ik wacht ook nog even met het kopen van een nieuwe iphone

Waarschijnlijk komt hij ergens in juli zoals voorgaande modellen

Bijdrager
    oldsmelly
    ”Max_Appeltje”

Dit begrijp ik dus echt niet…. je wacht 7 maanden omdat er in jullie (waarschijnlijk/hopelijk) een nieuwe versie gaat uitkomen ?

Dan heb je hem net en dan ooohhh shit over 7 maanden komt er weer een nieuwe…..

Zit je nou een paar weken voor een nieuwe release ok maar 7 maanden :sealed:

Bijdrager
    Pim89
    ”oldsmelly”
    ”Max_Appeltje”

Dit begrijp ik dus echt niet…. je wacht 7 maanden omdat er in jullie (waarschijnlijk/hopelijk) een nieuwe versie gaat uitkomen ?

Dan heb je hem net en dan ooohhh shit over 7 maanden komt er weer een nieuwe…..

Zit je nou een paar weken voor een nieuwe release ok maar 7 maanden :sealed:

Helemaal mee eens… Ik snap ook niet dat de Buyers Guide van MacRumors aangeeft dat je nu geen iPhone meer moet kopen… Mag je soms alleen een iPhone kopen in de maand dat ie is uitgekomen?

Van mij loopt het abonnement in augustus af, dus ik mag vanaf mei een nieuwe telefoon gaan zoeken. Ik wacht dan wel totdat de nieuwe iPhone er is, maar dat scheelt maar anderhalve maand (half mei). Als ik nu al een nieuwe mocht kiezen zou ik niet op de nieuwe iPhone wachten

Bijdrager
    sanderman

nou, zo raar is de redenering van MacRumors niet hoor. Voor de meeste mensen betekent het kopen van een iPhone het vastleggen van een telefoonabonnement, wat één of twee jaar kosten betekent. En jawel: de cyclus van een iPhone staat op één jaar. De ideale situatie is dat men, zogauw er een nieuwe iPhone komt, deze kan kopen. Inmiddels is er meer dan een half jaar voorbij, dus is het logischer (meer dan 50% van het volledige jaar) om te kopen dan om te wachten. Misschien farfetched, maar er zit logica in.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.