9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Steve Brooklyn

komma vs punt

Heeft iemand een idee hoe het komt dat ik onder de
    “Systeemvoorkeuren > Landinstellingen/getallen” NIET mijn nummerieke komma naar een punt kan veranderen?

Dit vind ik handig met het invoeren van ip nummers, anders zit je altijd zo te tut-fiepen met je gewone komma…

Iemand een idee?

Bijdrager
    Ruben

Je kan niet twee dezelfde karakers gebruiken. Als je eerst de punt naar bijvoorbeeld ; veranderd, daarna de komma naar de punt en dan de ; naar de komma lukt het wel.

Als je maar niet op enig moment twee dezelfde karakters hebt kun je er in principe alles van maken.

Bijdrager
    maceddy

Volgens mij heb ik gewoon mijn tikplank instellingen op US gezet, maar k weet t ook niet zeker (ben niet thuis op t moment)…

Ik heb idd hetzelfde gehad, maar inmiddels klop de IP’s met numerieke padje in:)

Bijdrager
    Steve Brooklyn

Helemaal geweldig iRuben!!!
    Moet je ook maar weten:)

Volgenss mij kon dat in OS9 wel… vandaar dat het niet lukte:)

Bijdrager
    Ruben

Ik heb nooit OS 9 gebruikt en ben overgestapt uit een Micro$oft omgeving, vandaar dat ik een ster ben in onlogisch denken, dat moet je wel om met Windows overweg te kunnen.:x :P

Bijdrager
    Steve Brooklyn

Wil je daar mee zeggen dat je OSX ook onlogisch vindt?
    Want ik ben het daar namelijk wel redelijk mee eens… (helaas)

Bijdrager
    Ruben

Nee, ik wil absoluut niet beweren dat OS X onlogisch is, alleen dat ik vanwege mijn “achtergrond” eerder de neiging heb onlogische oplossingen te zoeken, en dat bleek in dit geval een keer te werken, ik wist het antwoord namelijk ook niet van tevoren, gewoon even zitten proberen.:-)

Bijdrager
    Steve Brooklyn

Midi? Wat voor muziek maak je dan?
    Eén van mijn beste vrienden, heeft een studio gebouwd twv bijna 30.000 piek, helemaal midi gestuurd… en wat doetie…. kooptie een pc…

Ik heb hem echt met man en macht proberen te overtuigen, laaten zien dat er in prof. studio’s altijd apple’s worden gebruikt, soms zelfs meerdere… maar het mocht niet baten… hij kocht er één… en wat denkje… het werkte niet zoals hij wilde… midi vertraingen in kombinatie met audio.. en hij heeft m nu al meer dan een jaar.. en nog niet opgelost…
    dat vind ik dan zo zonde…

Bijdrager
    michelvdb

Typ Shift+, op het numerieke klavier.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.