7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Grin

kom niet meer op marktplaats

Ik heb echt geen idee bij welk topic ik dit moest zetten dus als het verkeerd staat; sorry.

Ik kan sinds een paar weken niet meer op marktplaats.nl
    Heb al gegoogled of er meer met hetzelfde probleem zijn en die waren er wel/al in 2007. Maar nergens staat een oplossing.
    Het lukt wel als ik via een anoniem ip nummer inlog, dan kom ik er wel op.
    Nu heb ik nog nooit problemen gehad met marktplaats, en ik koop en verkoop ook geen rare dingen. Maar kan het zijn dat ik een ip-ban heb?

Iemand een idee?
    Ik kan ook nergens een emailadres van marktplaats vinden om ze te mailen.

Ik heb een imac met systeem 10.6.8 en ik gebruik firefox. Ook met safari kom ik er niet op.

Bijdrager
    Nickdgraaf

Bijdrager
    Grin

Via zo’n proxy kom ik er wel op ja. Daar was ik al achter.
    Maar hoe kom je in godsnaam aan een ip ban?

Ik verkoop wel eens babykleertjes…. ik zou graag marktplaats hierover mailen want het is ineens gekomen en ik doe echt niets illegaals.

Bijdrager
    Grin

oja, via zo’n proxy kan ik ook wel gewoon op mijn account inloggen, dus ik ‘besta’ nog wel.

Bijdrager
    Xcode

Lijkt me dus dat je even contact op moet nemen met de organisatie achter marktplaats.nl. Het zou kunnen dat iemand je dwars heeft proberen te zitten. Ontevreden klant?

Bijdrager
    Grin

Ik heb marktplaats gemaild en ze zeggen dat ik geen blokkade op mijn email of ip nummer heb.
    Hij maakt geen verbinding maar wel via een proxy.
    Beetje vreemd maar ze willen nu een screenshot van de foutmelding, alleen geeft hij geen foutmelding, maar hij laad gewoon niet op.

Ik heb nog nooit een negatieve ervaring met MP gehad, daarom vind ik het ook zo raar. Het is trouwens al maanden geleden dat ik iets via mp heb gekocht of verkocht.

Als ik meer weet kom ik het melden!

Bijdrager
    computer space

Wat heb je voor internet? Zet je modem eens een paar uur uit. Misschien krijg je een nieuw dynamisch IP adres.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.