4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    abbenhui

kolommen in mail

Na de update naar Catalina blijkt het in Mail niet meer mogelijk om de kolommen (Aan, Van, Datum etc) te verplaatsen en/f de breedte ervan wijzigen. Ik heb bijvoorbeeld graag het ‘bijlage-teken’ vooraan, dat kan dus niet meer.

Erger is dat in de postbussen “op mijn Mac” alleen nog afzender, onderwerp en datum zichtbaar zijn. Ik heb bv een postbus waarin ik berichten bewaar die ik heb verzonden; daar kan ik nu dus niet meer zien aan wie het bericht is verstuurd. Dat kan pas als ik het bericht aanklik, maar dat kan dan nog een aardig zoek-klusje worden.

Zie ik iets over het hoofd of is dit inderdaad hoe het nu is?

Hieronder een schermprint van een van m’n postbussen Op mijn Mac, waarin ik verzonden berichten bewaar. Je kunt dus alleen onderwerp en tijd zien, maar niet aan wie het is gericht. En dat ik steeds de afzender ben, dat wist ik wel 😄

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 1 dag geleden door  abbenhui.

Bijdrager
    GoeieDag

Dat was in de ‘klassieke indeling’. Die optie bestaat niet meer in Catalina, zie ik.

Herstel: die instelling is er nog wel, maar verhuisd naar menu Weergave>Gebruik kolomlay-out.

Maar idd lijken de kolommen niet meer vrij in te delen te zijn.

Bijdrager
    abbenhui

Nou, hij bestaat nog wel, maar in een beperktere versie, zoals hierboven beschreven.

Bijdrager
    GoeieDag

Ja, ik zag het en had mijn reactie al aangepast.

ik denk dat die classic/kolom weergave op termijn zal verdwijnen, vanwege de integratie met iOS.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.