9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iAgree

KNVB-Trainings voorbereidings formulier

Hallo allemaal, ik heb een kennis die heeft van de KNVB een Trainings voorbereidings formulier gekregen, dit is een Word document wat je zou moeten kunnen bewerken in de zin van dat je 22 poppetjes , een stel doelen en wat richtings pijltjes zou moeten kunnen verschuiven op de afbeelding van een speel veld.

Als ik dit open op de mac in word dan kan ik alleen het gehele plaatje verschijven maar niet de onderlinge onderdelen.

Is iemand toevallig bekend met dit formulier van de KNVB en zo ja hoe kun je hier mee werken op de mac?

PS ik heb het ook op de windows pc geopend en als ik dan dubbel klik op een symbool dan komt deze min of meer los en kun je de boel manipuleren , niet dat dat nou handig werkt want zelfs het “rugnummer” in het balletje wat een speler voor moet stellen lijkt weer een losse laag te zijn en bijvoorbeeld ook in grote aan te passen is en daardoor dus heel bewerkelijk word.

Het is een klein documentje dus als ik het iemand moet sturen om verder te komen kan ik het mailen.

Alvast bedankt voor de hulp.

Moderator
    Rivanov

Mijn schoonvader is grensrechter betaald voetbal en die moet dus ook iedere week een wedstrijdformulier invullen met zo’n veld en bolletjes. Ik heb dit in Excel for Mac gedaan en dat werkte gewoon perfect.

/edit: ik lees nu dat jij een Word document hebt..hmm dit is vreemd..je zou er van uit gaan dat de KNVB allemaal excel bestanden gebruikt..

Bijdrager
    iAgree

Het gaat hier dan ook om een ander formulier dan een wedstrijd formulier, waarschijnlijk komt het daar door.

Moderator
    Rivanov

Klopt, maar hij heeft in zijn bestand ook een voetbalveld waarin hij een situatie moet maken m.b.v. poppetjes (bijvoorbeeld bij een overtreding)

Dus dan zou je toch denken dat de KNVB een uniform bestand zou nemen..

Bijdrager
    iAgree

Ja dat zou kunnen idd, ik zal eens proberen of ik het in Excell kan openen dan.

Nope dat ging dus niet .

Bijdrager
    iAgree

Werkt jou schoonvader ook met een mac? Zo ja zou je hem kunnen vragen of hij dat Excell bestand zou willen mailen, als dat wel werkt is het probleem ook opgelost.

Bijdrager
    iAgree

Iemand anders dan misschien die me hier mee kan helpen want ik heb nu alweer een paar dagen niets gehoord en wil dit toch graag zien op te lossen.

Moderator
    Rivanov

Mijn schoonvader werkt niet op een Mac. Hij werkt gewoon met Office 2007 op Windows.
    Ik heb dat bestand wel ooit op m’n Mac geopend in Excell en dat ging gewoon prima.

Maar aangezien jij een Word document hebt kan ik je helaas niet verder helpen.

Bijdrager
    iAgree

Kun je mij niet zo’n excell formulier sturen dan dan is ie ook uit de brand, ik denk namelijk dat het helemaal niet gaat werken in word.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.