12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Man-O

knopje iPhone koptelefoon

Het knopje wat aan het snoertje zit om de iPhone te bedienen werkt niet.

Toen ik de iPhone 3G net had werkte het nog wel, maar na 2 weken niet meer. Tussendoor heeft ie het nog 1 keer gedaan, het lijkt wel of het een software probleem is.

Weet iemand hoe dit probleem is op te lossen?

Bijdrager
    G-Force

Hij werkt ook niet als je de jack even een kwartslag draait? Mijn knopje werkt namelijk niet als de stekker er in een bepaalde positie in zit. Hiervoor is mijn iPhone in reparatie momenteel.

Bijdrager
    Vai Martino Vai

Ja, dat is vervelend. ik heb het zelf ook. De ene keer kan ik wel een telefoontje opnemen (of een nummer skippen) en de andere keer werkt het niet. Hoe dat precies komt weet ik niet, maar het levert je soms een gemiste oproep op.

Bijdrager
    Man-O

Ik heb net geprobeerd om het kabeltje vlak boven de aansluiting te buigen…in sommige posities werkt het wel en andere weer niet. Toch maar even langs de Phonehouse. Hoop dat ik wel gelijk een nieuwe mee krijg.

Bijdrager
    MrAcid

Kabelbreukje dus, meestal doen ze er niet zo moeilijk over geloof ik.

Geblokkeerd
    Anoniem

Hmm, ik heb het ook. Ligt het aan de dopjes of de Phone? Mijn iPhone komt uit Amerika, ruilen is rottig :S

Bijdrager
    G-Force

Bij mij lag het aan de dopjes, want een fake setje iPhone dopjes uit China werkten zonder problemen op m’n 3G.

Bijdrager
    Vodka

Die koptelefoons voor de iPhone zijn waardeloos. Ik heb er al drie versleten.
    Weet iemand niet een koptelefoon voor de iPhone (dus met afstandbedieningsfunctie en waar je mee kunt bellen) die wel goed is?

Bijdrager
    Job Versloot
    ”Vodka”

Die koptelefoons voor de iPhone zijn waardeloos. Ik heb er al drie versleten.
    Weet iemand niet een koptelefoon voor de iPhone (dus met afstandbedieningsfunctie en waar je mee kunt bellen) die wel goed is?

Dan ga je niet heel netjes met je spullen om, nog nooit problemen gehad met de oude -en nieuwe iPhone.

Bijdrager
    poembaa

Nummertje skippen? Dát lijkt me handig. De mijne gaat op stil als ik erop druk en bij nog een keer drukken begint hij weer te spelen (in de iPod functie). Volgende nummer lijkt mij veel handiger. Als ik wil dat hij stil is, doe ik dopje wel even uit haha.

Ik heb trouwens snog geen telefoon gehad terwijl ik luisterde naar de iPod. Komt je telefoon er gewoon doorheen? Dat je weet?

Bijdrager
    Vodka
    ”Job

Dan ga je niet heel netjes met je spullen om, nog nooit problemen gehad met de oude -en nieuwe iPhone.

Dank je voor die observatie, ik zal het meenemen in sessies met mijn Psychiater.

Anyway, iemand die wel een iphone hoofdtelefoon weet die wat steviger is dan die van Apple zelf.

Bijdrager
    Vodka
    ”poembaa”

Nummertje skippen? Dát lijkt me handig. De mijne gaat op stil als ik erop druk en bij nog een keer drukken begint hij weer te spelen (in de iPod functie). Volgende nummer lijkt mij veel handiger. Als ik wil dat hij stil is, doe ik dopje wel even uit haha.

Ik heb trouwens snog geen telefoon gehad terwijl ik luisterde naar de iPod. Komt je telefoon er gewoon doorheen? Dat je weet?

1 x klikken -> pauze aan of pauze uit
    2 x klikken -> volgende nummer
    3 x klikken -> vorige nummer

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.