5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    appleimacg5

km registratie op mac

Beste mensen,

Wil zakelijk km registratie bijhouden. Uiteraard heb ik al gekeken naar apps. (Easy rit registratie) op iphone lijkt erg ok.
    Echter is er ook een black box oplossing die werkt met mac? Wil geen parallels oplossingen meer. Dus gewoon met mac via usb of zo koppelen en klaar.

Iemand?

Bijdrager
    stoef

je hebt hele mooie gps systemen op de markt.
    niets met kabels uitlezen.
    ik heb voor mijn werk een bus met gps systeem, en mijn baas leest op de zaak alles uit, waar de bus ook staat.
    ook kan hij gewoon zien waar mijn bus op het moment is.
    werkt geweldig, en is qua uitdraaien gewoon geldig voor de blauwe brieven brigade.

er kwam vorige week een bekeuring binnen aan de zaak voor mijn bus, en hij kan aantonen dat ik op die dag en die tijd niet daar was maar op een andere plaats, met ca 100 km verschil.

Bijdrager
    appleimacg5

Heb je wellicht een naam van dit soort systemen? Ik neem aan dat je dan ergens inlogt en er een excel file uitrolt?

Bijdrager
    stoef

als je via google rittenregistratie / gps zoekt dan komen er meerdere systemen naar voren.
    als je bij een goede autoonderdelen speciaalzaak langs gaat, kunnen ze je ook informatie verstrekken.
    bv automat, halfords en dat soort bedrijven.
    er zijn vele systemen verkrijgbaar.
    het goedkoopste is een pakket met een gps ontvanger die je in je auto legt, en die je via laptop kunt uitlezen, en zoals in mijn bus zit een abo systeem die via internet uitleesbaar en uitprintbaar is.
    dus je moet kijken wat binnen budget past.
    bij ons systeem hoef ik niet met de auto langs de zaak om te laten uitlezen oid, dit gaat gewoon via internet, dus voor ons en mijn baas heel makkelijk. alles gaat via postcodes enzo.
    hij kan ook zien via een landkaart waar ik langs gereden heb, en kan gewoon online zien waar mijn bus en die van mijn collegas staan.
    hij kan het ook via zijn iphone zien.

Bijdrager
    Haike

Misschin kun je hier eens kijken. Die jongens werken iig met Mac.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.