3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Sambo

Klusje voor php’er: combi met inlog + forum + counter

Ik weet niet of deze vraag wordt toegelaten door de beheerders, maar dan hoor ik het wel.

Voor een klant van mij ben ik een website aan het maken, maar wegens tijdgebrek heb ik wat (betaalde) hulp nodig bij het volgende:

De website betreft een online magazine welke mensen na registratie en inloggen gratis kunnen lezen. De basis voor dit inlog systeem mag het phpBB forum zijn (dat willen we later ook gaan gebruiken namelijk), maar er komen wel een aantal extra verplichte velden aan te pas.

Het blad kan worden gelezen na ingelogd te zijn. In het (flash) magazine komen links die verwijzen via de website naar een advertentie of online artikel.

Ik heb al veel uitgewerkt wat betreft het idee en de structuur dus een betere uitleg is mogelijk. Gezocht iemand die mij hier op korte termijn in kan aanvullen.

Bijdrager
    Macinspire

Een simpel login script heb je snel gemaakt hoor:) Maar om heel phpbb aan te gaan passen is dan weer meer werk. Heb je misschien een link? of een paar screens, zodat goed duidelijk wordt wat je nu precies verwacht?

Bijdrager
    Sambo

ik stuur je even een PB

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.