-
Q:
Is deze iPod een 4G?
Ik zag deze op bol.com. Lijkt een 4g, maar is het er echt een? Vooral de prijs lijkt me laag!
http://www.bol.com/nl/p/elektronica/apple-ipod-touch-8-gb/9000000010727126/index.html#product_descriptionToch vreemd, op de site van Bol.com is hij via de ‘reguliere’ weg niet te vinden voor deze prijs.
@Thom: Ik ben benieuwd hoe je aan die link gekomen bent.
hansiedejong op 08 november 2010Het is laat in de avond hè, waarschijnlijk krijg je morgenochtend vroeg de bevestigingsmail.
Ja, die mevrouw die normaal de bestellingen persoonlijk afhandelt en de mails verstuurd moest natuurlijk haar kinderen op bed gaan leggen.
Ja, hier ook acceptgiro.:grin:
Maar heb wel even goed gelet op phishing praktijken. Maar we zien het morgen wel. Zal bij mij wel een dagje langer duren want heb nadien gelijk even mijn wachtwoord veranderd en de status staat nu op validatie van persoongegevens.
Usain op 09 november 2010En al een bevestigings mail?
Ja.
Ik heb even een gesprek met Billie gehad:
Billie zegt: Welkom bij de virtuele assistent van bol.com. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt: Waarom is mijn bestelling 7835133330 geannuleerd?
Billie zegt: Vraagt u zich af waarom uw bestelling is geannuleerd?
U zegt: ja
Billie zegt: Duidelijk en heeft u hierover een e-mail ontvangen?
U zegt: nee
Billie zegt: Weet u wat, ik stuur hierover een e-mail naar de klantenservice zodat mijn collega’s dit uit kunnen zoeken, wilt u dat?
U zegt: ja
Billie zegt: Wat is het bestelnummer van uw bestelling?
U zegt: 7835133330
Billie zegt: Super! En op welk e-mailadres kan mijn collega u bereiken? (Dat u gebruikt om in te loggen bij bol.com)
U zegt: [email protected]
Billie zegt: Bedankt, en dan zou ik ook graag uw voorletters en achternaam willen hebben?
U zegt: k.w. jaarsveld
Billie zegt: Prima. Ik heb uw gegevens genoteerd, zal ik dit bericht doorsturen naar onze klantenservice?
U zegt: graag
Billie zegt: Uw e-mail is verzonden, u ontvangt per e-mail een bevestiging van ontvangst. Kan ik u nog ergens anders mee helpen?
U zegt: nee
Billie zegt: Ok, dan zijn we volgens mij klaar nu.
Bol.com is benieuwd naar uw mening over deze geautomatiseerde chat. Beantwoord de volgende vraag met een cijfer van 1 t/m 10 (1 = heel slecht; 10 = heel goed):
Billie zegt: Wat voor rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u de kwaliteit van dit geautomatiseerde gesprek?
U zegt: 8
Billie zegt: Dank u voor het cijfer. Dan wens ik u nog een fijne dag. Tot ziens!
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.