30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 51)
  • Q:
    Bijdrager
    thomth

Is deze iPod een 4G?

Ik zag deze op bol.com. Lijkt een 4g, maar is het er echt een? Vooral de prijs lijkt me laag!
    http://www.bol.com/nl/p/elektronica/apple-ipod-touch-8-gb/9000000010727126/index.html#product_description

Bijdrager
    KarelWillem

De foto’s zijn die van een 4, de specificaties ook.
    Typenummer klopt ook.

Dus mag je er van uit gaan dat het een 4 is.

Gauw kopen dus.

Bijdrager
    hansiedejong

Alles wijst er op dat het de 4e generatie is.

Bijdrager
    Yaris

If it looks like a duck, swims like a duck and quacks like a duck, then it probably is a duck.

Bijdrager
    JaNiintendo

It is a duck indeed.

Bijdrager
    Yggdrasil

I can assure you; it’s a duck!

Bijdrager
    KarelWillem

Zo, hij ligt morgen voor mijn deur als het goed is.:lol:

Bijdrager
    Yaris

Goede actie, KarelWillem. :wink:

Bijdrager
    thomth

KarelWillem 37 minuten geleden #
    Zo, hij ligt morgen voor mijn deur als het goed is.

Zou je dan willen laten weten of de iPod klopt?

Bijdrager
    hansiedejong

Dat zal toch wel. Alle aanwijzingen duiden erop dat dit wel de 4e generatie moet zijn. En een bedrijf als bol.com maakt daar denk ik geen foutje mee hoor. Maar we weten het morgen.

Bijdrager
    Gerritsen

Toch vreemd, op de site van Bol.com is hij via de ‘reguliere’ weg niet te vinden voor deze prijs.

@Thom: Ik ben benieuwd hoe je aan die link gekomen bent.

Bijdrager
    thomth

Ik zag hem op tweakers op het iPod touch forum staan. Je komt er ook door Op m’n iPad naar de (mobiele site) en dan zoeken iPod touch en dan 2e pagina

Bijdrager
    KarelWillem

Best gek dat ze hem dan ook voor 229,- hebben staan.

Is vast één of ander foutje.

Maar vooruit; de bestelling staat:

Bijdrager
    Yannes

Knullig foutje van ze, en lekker 50 euro korting voor de kopers.

Bijdrager
    Hessel89

geen 4G;) wel een ipod touch 4

Bijdrager
    hansiedejong

Er is nooit gezegd dat hij iPod Touch 4 heet hoor, ik weet niet waar jij dat vandaan haalt?

Bijdrager
    appievanr

Nou, heb ook maar eens een gokje gewaagt en deze iPod besteld. Bestelling staat maar heb nog steeds geen bevestigings mail binnen gekregen die je normaal gesproken krijgt nadat je een bestelling hebt geplaatst bij bol.com.

Bijdrager
    hansiedejong

Het is laat in de avond hè, waarschijnlijk krijg je morgenochtend vroeg de bevestigingsmail.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, inderdaad. Geen bevestigings-mail.
    Wel een bevestiging online als je inlogt bij je Bol.com-acoount.

Ik heb gelukkig gekozen voor betaling per acceptgiro, dus heb nog niets overgemaakt.:lol:

Bijdrager
    appievanr

Ooh, normaal gesproken als ik voor 21.30 bestel krijg ik 5 minuten nadien een overzicht van mijn bestelling per mail.

Bijdrager
    KarelWillem
    hansiedejong op 08 november 2010

Het is laat in de avond hè, waarschijnlijk krijg je morgenochtend vroeg de bevestigingsmail.

Ja, die mevrouw die normaal de bestellingen persoonlijk afhandelt en de mails verstuurd moest natuurlijk haar kinderen op bed gaan leggen.

Bijdrager
    appievanr

Ja, hier ook acceptgiro.:grin:

Maar heb wel even goed gelet op phishing praktijken. Maar we zien het morgen wel. Zal bij mij wel een dagje langer duren want heb nadien gelijk even mijn wachtwoord veranderd en de status staat nu op validatie van persoongegevens.

Geblokkeerd
    Anoniem

En al een bevestigings mail?

Bijdrager
    Chorro

Ik zag gisteren de tvreclame van Bol.com… 229 voor 8GB iPod Touch 4G, welliswaar met een gratis Belkin sok. Toch wel apart inderdaad dat hij via deze weg voor veel minder te krijgen is.

Bijdrager
    KarelWillem
    Usain op 09 november 2010

En al een bevestigings mail?

Ja.

Bijdrager
    KarelWillem

En kijk nu eens onder mijn account:

Ze zijn er achter dat het niet klopt.
    Beetje bot daar je dan verder geen bericht van ontvangt.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb even een gesprek met Billie gehad::wink:

Billie zegt: Welkom bij de virtuele assistent van bol.com. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
    U zegt: Waarom is mijn bestelling 7835133330 geannuleerd?
    Billie zegt: Vraagt u zich af waarom uw bestelling is geannuleerd?
    U zegt: ja
    Billie zegt: Duidelijk en heeft u hierover een e-mail ontvangen?
    U zegt: nee
    Billie zegt: Weet u wat, ik stuur hierover een e-mail naar de klantenservice zodat mijn collega’s dit uit kunnen zoeken, wilt u dat?
    U zegt: ja
    Billie zegt: Wat is het bestelnummer van uw bestelling?
    U zegt: 7835133330
    Billie zegt: Super! En op welk e-mailadres kan mijn collega u bereiken? (Dat u gebruikt om in te loggen bij bol.com)
    U zegt: [email protected]
    Billie zegt: Bedankt, en dan zou ik ook graag uw voorletters en achternaam willen hebben?
    U zegt: k.w. jaarsveld
    Billie zegt: Prima. Ik heb uw gegevens genoteerd, zal ik dit bericht doorsturen naar onze klantenservice?
    U zegt: graag
    Billie zegt: Uw e-mail is verzonden, u ontvangt per e-mail een bevestiging van ontvangst. Kan ik u nog ergens anders mee helpen?
    U zegt: nee
    Billie zegt: Ok, dan zijn we volgens mij klaar nu.
    Bol.com is benieuwd naar uw mening over deze geautomatiseerde chat. Beantwoord de volgende vraag met een cijfer van 1 t/m 10 (1 = heel slecht; 10 = heel goed):
    Billie zegt: Wat voor rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u de kwaliteit van dit geautomatiseerde gesprek?
    U zegt: 8
    Billie zegt: Dank u voor het cijfer. Dan wens ik u nog een fijne dag. Tot ziens!

Bijdrager
    thomth

Dus je bestelling is geanulleerd?

Bijdrager
    Artfark

Vreemd dat je hem nog steeds kan bestellen. Mijn eerste bestelling is ook geannuleerd. Heb hem gewoon nog eens besteld.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik denk dat ik hem ook gewoon nog een keer aanklik.:lol:

Hoppa… eens kijken hoe lang het duurt voor het kwartje valt.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 51)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.