6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Cybershooter

Kleurverandering van bureaublad

Ik heb een macbook pro met daarop Leopard geinstalleerd. Ik heb daarbij iets vreemds, namelijk wanneer ik bijv. een uurtje de mac niet heb gebruikt en hij schiet in de tussentijd in standby/slaapstand en vervolgens ontwaak ik hem, dan komt het weleens voor dat er een blauwige kleurzweem in het bureablad en alle bijbehorende applicaties zit. Wanneer ik vervolgens systeemvoorkeuren/beeldscherm aanklik, is het weg en krijg ik de juiste kleurtint weer terug. Hoe kan dit? zijn er meer mensen met dit probleem?

Bijdrager
    Martijn Snels

Reseller visiting time…

Moderator
    Mac Daddy

Dat heb ik ook heel af en toe ja. Net alsof de kleur kalibratie is vergeten. Ik druk dan vaak op detect displays.
    Maar ik zou ook wel willen weten of dit te verhelpen is.

Bijdrager
    junjur

ik heb het ook wel eens. Ik klap dan meestal m’n MBP even dicht en weer open en dan zijn de kleuren weer goed. Beetje vaag maar het stoort me niet heel erg. Iemand al naar een reseller geweest met dit probleem?

Bijdrager
    Cybershooter
    ”junjur”

ik heb het ook wel eens. Ik klap dan meestal m’n MBP even dicht en weer open en dan zijn de kleuren weer goed. Beetje vaag maar het stoort me niet heel erg. Iemand al naar een reseller geweest met dit probleem?

Nee, ik denk dat dit gewoon een Leopard bug is, en niets met de hardware te maken heeft. Dit moet Apple in een softwareupdate oplossen. Ik was alleen benieuwd of er manieren waren om dit probleem softwarematig niet meer voor te laten komen.

Bijdrager
    iJoost

In dat geval kan het natuurlijk een goed idee zijn om de bug even aan te melden. Dan wordt de kans dat ie snel opgelost wordt misschien wat groter…;-)

http://www.apple.com/feedback/

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.