5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager

kleurinstellingen iPad

Hallo allemaal,

Het valt mij op dat de kleuren van de iPad wat geel achtig zijn. Zo vindt ik het wit niet echt wit. Is jullie dit ook opgevallen? Ik weet dat het kleurinstellingen zijn en dat het niets met hardware te maken heeft. Zo was volgens mij de eerste generatie iPhone wat blauwer en de iPhone 3g wat meer geel. Waarom doet Apple dit? Waarom niet wat natuurlijkere kleuren? Niet om me aan te stellen hoor. Ik vindt het een geweldig apparaat en ook het scherm is prachtig, het viel mij alleen op en ben gewoon benieuwd of er een speciale reden voor is.

Bijdrager

Edit: ik zeg net dat het volgens mij software is en ik plaats het in het hardware gedeelte van het forum. Sorry!

Bijdrager
    Hansi2124

Bij deze;-)

Bijdrager
    KarelWillem

Het kan aan mijn ogen of mijn bril liggen natuurlijk.:lol:

Maar als ik dezelfde foto’s op mijn iPads en mijn 21.5″ iMac zet, zou ik eerder zeggen dat mijn iMac wat gelig is en mijn iPad behoorlijk wit.

Zelfs als ik de helderheid op de iMac flink opschroef, blijft de iPad duidelijk ‘witter’.

Bijdrager
    bjorngra

Ik had er nog niet zo op gelet, maar mijn iMac 27″ scherm is inderdaad veel witter dan de iPad.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.