13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    kermit

kleuren laserprinter

Wat raden jullie aan als kleurenlaserprinter?

Bijdrager
    trabant

Xerox solid ink

Bijdrager
    kermit
    Bijdrager
    bedhead

Wow!
    heb meteen ook een sample aangevraagd van de afdrukkwaliteiten. Wou eerst naar een Samsung CLP 310 N gaan, maar als ik deze zie :d. Je kan hem zo in het netwerk gooien en dat is een zeer groot pluspunt.
    Wel nog even de optelsom maken van de verbruiksartikelen….

Iemand al ervaingen met dit toestel?

Bijdrager
    z

kijk ook eens hier http://www.printer.com/
    ‘onafhankelijke’ printer vergelijk site, inclusief verbruikskosten en verdere reut.

Bijdrager
    bedhead
    ”z”

kijk ook eens hier http://www.printer.com/
    ‘onafhankelijke’ printer vergelijk site, inclusief verbruikskosten en verdere reut.

thanks!

Bijdrager
    Pieterr
    ”kermit”

http://www.computertotaal.nl/web/Artikelpaginas/Test-artikel/Kleurenlaser-Xerox-Phaser-6125.htm

Hm. Zijn er eigenlijk wel OS X drivers beschikbaar voor die Xerox Phaser 6125? (cost per print info)

Bijdrager
    macgoeroe

Ben hier heel erg tevreden over de xerox 6180.

Bijdrager
    Pieterr
    ”macgoeroe”

Ben hier heel erg tevreden over de xerox 6180.

De Xerox 6180 heeft wel OS X support, zie ik.

Bijdrager
    Pieterr
    ”kermit”
    ”trabant”

Xerox solid ink

bedoel je zoiets?

Nee, eerder zoiets, bv de 8560. (hebben!)

Bijdrager
    marcz

Ik gebruik de HP 2605dn.
    Was enige tijd geleden in de aanbieding in de Applestore.
    Installatie en gebruik probleemloos, kwaliteit van bv. foto’s op glanspapier is zeer acceptabel.
    Maar voor mij was vooral kleurendruk van documenten, grafieken e.d. belangrijk en dat is uitstekend.
    Marc.

Bijdrager
    jeepke

Ben een aantal maanden geleden overstag gegaan om de OKI C8800 te kopen.
    Super printer, kwaliteit zeer goed, snelle afdruk na opwarming, en voor mij de belangrijkste reden
    het printen van A3 en bannerpaper van 1,20 meter lang !! Zeker als reclameprinter een must.
    Is wel aan de prijs in vergelijking met A4 printers, maar in het A3 segment is dit een van de kleinste en goedkoopste.

Formaat van de printer is niet groter dan een gemiddelde A4 printer, en verder lekker degelijk.

Bijdrager
    Pivni Pes
    ”marcz”

Ik gebruik de HP 2605dn.
    Was enige tijd geleden in de aanbieding in de Applestore.
    Installatie en gebruik probleemloos, kwaliteit van bv. foto’s op glanspapier is zeer acceptabel.
    Maar voor mij was vooral kleurendruk van documenten, grafieken e.d. belangrijk en dat is uitstekend.
    Marc.

Heb ik ook staan, mooie afdrukken.
    De printer is ± anderhalf jaar oud en ik heb er bijna 14000 pagina’s mee geprint.
    Ik weet niet of dat 14000 pagina’ veel of weinig is, maar magenta wordt heel licht roze geprint.
    Van de week krijg de printer zijn service beurt.
    Om nu te zeggen of dat hierdoor de printer een slecht model is, dat is moeilijk te zeggen.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.