8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    IJurriaan

Kleur selecteren in Pages…

Ik ben bezig in Pages maar er wil iets maar niet lukken… Ik wil een kleur uit een afbeelding selecteren. Dit heb ik al vaker gedaan via cmd+klik (linker muisknop). Nu wil dit maar niet lukken… Weet iemand een oplossing of hoe dit op een andere manier kan ?

Alvast bedankt, MVG

Bijdrager
    prullenbak

[command]+ spatie

typen: kleurenmeter

enter

:)

Bijdrager
    IJurriaan

Weer wat geleerd vandaag:)

Dank je ! :innocent:

Bijdrager
    IJurriaan

Het moet niet zo moeilijk zijn maar toch lukt het mij maar niet… Ik wil een simpel 2D plaatje een andere kleur geven, aangezien ik deze in Pages ga gebruiken heb ik het daarin al gebeurd, maar lukt niet. Dus heb ik vervolgens het plaatje geopend in Paintbrush (Paint), maar als ik dan het emmertje wil gebruiken dan wordt maar een gedeelte gekleurd…
    :sealed:
    Wie kan mijn verder helpen…

Bijdrager
    Edwin

Maak het svp wat duidelijker door de (twee) plaatjes hier te tonen.

Bijdrager
    IJurriaan

Ik wil dit simpele Apple logo bijvoorbeeld grijs hebben (bijv. #494949)… Dat doe ik als volgt : ik open het in Paintbrush > selecteer de kleur > en gebruik het emmertje… Als resultaat krijg ik dan plaatje #2, als ik door blijf klikken dan verkleurd er soms een stukje.

Er zit volgens mij ook geen kleurverloop in waar door het zou kunnen komen…

Bijdrager
    prullenbak

Als je in ieder willekeurig programma shift+option(alt)+k in typt, krijg je het apple logo  . Misschien kun je daar iets mee? Of was het apple log maar een voorbeeld?

(het programma paintbrush ken ik niet, dus kan ik je niet mee helpen, maar misschien dat dit je wel verder kan helpen)

Bijdrager
    IJurriaan

Het Apple logo was inderdaad maar een voorbeeld. Shift+option+k was inderdaad al bekend, zie mijn signature:wink:

Maar hoe moet het dan wel…Weet je het ook niet met een ander programma, wat zo moeilijk+lastig kan het niet zijn…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.