12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Ikea

Kleur lokale postbussen in mail

In Mail bij LOKAAL heb ik uiteraard zelf mappen aangemaakt en indien nodig, ook submappen.
    Het valt mij nu pas op dat sommige mappen blauw en sommige grijs zijn. Eerst dacht ik dat dit het onderscheid is van hoofd- en submappen maar dat maakt niet uit. In mijn geval zijn beide verschilend van kleur.

Kan iemand mij vertellen waarom dit zo is?
    Het enige dat ik kan vinden is on- en offline maar dat heeft betrekking op de postbussen -inkomend en uitgaand-.

Bijdrager
    Pieterr

Bedoel je deze?

Berichten ter identificatie van kleurcodes voorzien
    http://docs.info.apple.com/article.html?path=Mail/3.0/nl/9939.html

Bijdrager
    Ikea

Nee, dit bedoel ik niet. Zie onderstaand plaatje:

Dus blauwe en witte postbussen.

Bijdrager
    Yaris

Mail Help schreef:

Om een postbus aan te maken die een andere postbus (of submap) bevat, typt u de naam van de postbus en de submap, en gebruikt u een schuine streep (/) om ze van elkaar te scheiden. Als u bijvoorbeeld “Apple Mail/Apple nieuwsbrieven” typt, wordt er een postbus met de naam Apple Mail gemaakt, die een postbus bevat met de naam Apple nieuwsbrieven. (Als u op deze manier een postbus aanmaakt, kan de bovenliggende postbus alleen andere postbussen bevatten en geen berichten. Dergelijke postbussen worden wit weergegeven in de lijst met postbussen, in plaats van blauw.)

Bijdrager
    Pieterr

Gelukkig zijn er ook nog mensen die gewoon de Help lezen. :lol:

Bijdrager
    Yaris

Ik heb het eigenlijk op Apple Discussions gevonden …

Bijdrager
    Ikea

Yaris, geweldig bedankt voor je hulp! Ik heb alles direct aangepast.

Pieterr, ik had al bij Help, diverse fora en natuurlijk OMT gezocht maar jammer genoeg niets kunnen vinden. Ik dacht dat een forum juist is om vragen te stellen waar je zelf niet uit komt. Sorry hoor….

Wat mij betreft is dit opgelost en discussie gesloten.

Bijdrager
    Yaris

De opmerking van Pieterr was geen kritiek naar jou toe, Ikea, maar een knipoogje naar mij.

Bijdrager
    Ikea

Wat ik nog even duidelijk wilde maken is dat, voor wie de kritiek ook is bedoeld, dit forum is om elkaar te helpen en zo kwam dit niet over.

Laten we het maar rusten. Nogmaals bedankt!

Bijdrager
    Pieterr
    ”Ikea”

voor wie de kritiek ook is bedoeld, dit forum is om elkaar te helpen en zo kwam dit niet over.

Mijn opmerking was inderdaad niet als kritiek bedoeld, Ikea. Zie de opmerking van Yaris voor de juiste interpretatie. Als je me ondertussen een beetje kent weet je dat ik dit forum bij uitstek gebruik om mensen te helpen bij het oplossen van hun problemen met Apple producten.

Bijdrager
    Yaris

Waarvoor ons aller dank, Pieterr.

Bijdrager
    Ikea

Pieterr, dan trek ik hierbij mijn keutel in. Bedankt dat je er nog even op terug komt.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.