12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    madcat

kleur birthday/verjaardag in calender

Ik gebruik de calender van de iPhone nogal veel, en heb ook verschillende kleuren voor andere agenda’s.
    Nu weet ik dat je de kleuren kan veranderen door ze aan en uit te zetten. Maar nu krijg ik de kleur van de “birthday” niet veranderd. Heeft iemand al iets gevonden hierop?

Bijdrager
    Hansi2124

In OS X werkt het zo:
    Ga met je cursor staan op Verjaardag (ik heb een NL OS). Klik op Toon Info. In het pop up venster zie je dan rechts een kleur staan. Klik hierop en je kan een andere kleur selecteren.

Ik heb geen iPhone, maar wellicht kan je dit zo ook op een iPhone veranderen en anders op je Mac. Tijdens synchronisatie zou dat dan ook aangepast moeten worden.

Bijdrager
    JaNiintendo
    Hansi2124 op 27 juni 2010

In OS X werkt het zo:
    Ga met je cursor staan op Verjaardag (ik heb een NL OS).

Zet hem dan op Engels.:P

Bijdrager
    madcat

Ik bedoelde het eigenlijk in de iPhone en niet in iCal in OSX.
    Op internet kan ik geen antwoorden vinden, als iemand een tip heeft hoor ik het graag.

Veranderd de kleur bij een restore?

Bijdrager
    Hansi2124

Dat begrijp ik en heb ik ook gemeld in mijn antwoord.
    Ik maak hieruit op dat het niet gelukt is wat ik voorstelde?

Bijdrager
    madcat

nee, die functionaliteit zit helaas niet in iOS4

Moderator
    Poezenbeest

De oplossing van Hans is gebaseerd op het feit dat de iphone de kleuren van de agenda’s uit iCal op de Mac overneemt. Als je daar de kleur van de verjaardagen-agenda verandert, dan zou deze na een sync ook op de iPhone moeten veranderen van kleur.

Hier (in combinatie met MobileMe) lukt het mij vooralsnog niet om de kleur op de iPhone te krijgen, terwijl deze in iCal wel is aangepast.

Bijdrager
    madcat

nee, dat werkt inderdaad niet (wist niet dat het kon) maar in iCal is het groen en op de iPhone is het geel. Maar geel heb ik al voor mijn bedrijfs agenda gebruikt

Bijdrager
    ndewaal

Ik heb ook dit probleem! Heeft iemand er al een oplossing voor?

Bijdrager
    Trat

Met mobile.me kun je kleuren 1:1 synchroniseren.

Bijdrager
    madcat

Ik gebruik google calendar in exchange mode

Bijdrager
    madcat

eindelijk sinds 4.2.1 gefixed door apple, staat nu een mooi pakketje klaar;)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.