20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Maced.2

Klep MacBook sluit links niet goed aan

Hallo Mac vrienden:)

Ik heb sinds 4 maanden een Macbook en nou viel mij op dat de klep van mijn Macbook aan de linkerzijde erg omhoog loopt
    terwijl de rechterzijde wel mooi aansluit op de onderzijde van de Macbook [zie foto]

Wat denken jullie er van …zou ik even langs de apple store gaan of niet ?

alvast bedankt voor jullie aandacht :wink:

Bijdrager
    rednesed

Volledig off-topic: hoe klinken die ferguson hill speakers (die daar op de achtergrond staan)?

Verder vind ik het een vrij miniem probleem (mijn macbook pro heeft het ook een beetje maar ik kan ermee leven) Met de komst van ‘unibody’ zal het euvel wel van de baan zijn….

groeten!

Bijdrager
    mikelinden

helemaal goed is het niet maar het kan geen kwaad denk ik, nadeel van naar de apple store brengen is dat je hem een paar weken kwijt bent!

Bijdrager
    Maced.2

Maar het gekke is ..dat mijn maatje ook een Macbook heeft die al een jaar oud is en die dit niet heeft ?
    Maar ik dacht wat gek…..dat ik dat wel heb met mijn Macbook.

en off-topic de ferguson hill’s klinken geweldig
    :D

voor een review van deze set kan je hier even kijken
    http://www.maced.nl/page3/page6/files/e699d07b6a4181cbd9a821b8dfa52919-59.html

Bijdrager
    Pieterr

Te lang in de zon gezeten met je MacBook? 8) :P

Bijdrager
    Maced.2
    ”Pieterr”

Te lang in de zon gezeten met je MacBook? 8) :P

nee…dat niet ….gebruik deze alleen zakelijk en thuis staat de MB op mijn Bureau :D :wink:

Inactief
    Anoniem

Ik kamp ook met iets kleins. Bij mi zit onder het scherm iets los van het ijzeren frame. Kan moeilijk een foto maken dus misschien onduidelijk voor jullie. BIj het langsgaan van de store melde ze mij ook dat dit geen kwaad kon. Zou me geen zorgen maken. Het is meer voor je eigen idee dat het niet klopt. Geniet van je MacBook en maak je maar geen zorgen.

Bijdrager
    Nikita

Had de mijne ook… Die was uit de eerste serie; nergens last mee gehad ervan… (‘had’ omdat ik ‘m inmiddels heb doorverkocht).

Bijdrager
    Maced.2
    ”Nikita”

Had de mijne ook… Die was uit de eerste serie; nergens last mee gehad ervan… (‘had’ omdat ik ‘m inmiddels heb doorverkocht).

okee dan…dankje voor je reaktie :D
    en de rest ook bedankt voor jullie reaktie’s :wink:
    Ik laat het wel zo…

Bijdrager
    rednesed
    ”Maced.2″

en off-topic de ferguson hill’s klinken geweldig
    :D

Dacht ik het niet.
    Bedankt voor je snelle reactie…

groeten,

Bijdrager
    robindonne

misschien is de pallet waar de mb’s op verstuurd worden wel een paar keer omgerold op het schip/vliegtuig.

Ik las dat het wel vaker gebeurt

Ook kan het zijn dat ze blootgesteld zijn geweest aan zeewater waardoor het kunststof gaat werken.

3e optie is een refurbished met nieuwe behuizing welke natuurlijk niet zo mooi aansluit als de originele.

Grapje hoor…………

Bijdrager
    Vergeten5

Ik heb dit precies zo!
    http://www.spwm.nl/mac1.jpg
    http://www.spwm.nl/mac2.jpg

Ik ben daarmee naar Card Services gegaan in Zwolle. Daar repareren ze ter plaatse.
    Echter hadden ze mijn top case opengeschroefd en beweerden ze uiteindelijk dat het mijn eigen schuld was en dat ik m had laten vallen. Kortom: Ze gingen mijn macbook niet repareren.
    Vandaag langsgeweest bij A-MAC in Utrecht waar ze m wel voor reparatie willen innemen, alleen duurt dit 2 weken of langer.
    Zolang kan ik m helaas niet missen.
    Ik zou in elk geval Apple bellen op 0900-7777703 en het probleem melden.

Bijdrager
    Maced.2
    ”Vergeten5″

Ik heb dit precies zo!
    http://www.spwm.nl/mac1.jpg
    http://www.spwm.nl/mac2.jpg

Ik ben daarmee naar Card Services gegaan in Zwolle. Daar repareren ze ter plaatse.
    Echter hadden ze mijn top case opengeschroefd en beweerden ze uiteindelijk dat het mijn eigen schuld was en dat ik m had laten vallen. Kortom: Ze gingen mijn macbook niet repareren.
    Vandaag langsgeweest bij A-MAC in Utrecht waar ze m wel voor reparatie willen innemen, alleen duurt dit 2 weken of langer.
    Zolang kan ik m helaas niet missen.
    Ik zou in elk geval Apple bellen op 0900-7777703 en het probleem melden.

okee… laat ik dat voor de zekerheid maar doen
    bedankt voor je tip :wink:

Moderator
    Mac Daddy

Mijn MBP heeft hetzelfde. Als het scherm dicht zit, dan is de kier aan de rechterkant iets groter. Ik kan er mee leven. Niets aan het handje lijkt mij.

@Vergeten5
    : Dat wat jij hebt is toch iets anders en daarmee was ik ook wel naar een reseller gegaan.

Bijdrager
    Vergeten5

Wel ja? Ik had de hoop inmiddels al wel opgegeven, omdat de service van apple echt bagger is. Miscommunicatie met klantenservice richting winkel. Als ik kijk bij andere fabrikanten is het daar wel iets beter.
    Ik moet helaas mn macbook 2 weken achterlaten, ik kan echt niet zonder dat ding i.v.m. school.

Bijdrager
    Maced.2

Net even gebeld met Apple en het probleem voor gelegd…het is inderdaad een bekend probleem zei de jonge dame tegen mij:)
    Heb een case nr gehad en ga morgen zeker even langs bij aMac Amersfoort!

Ik hou jullie er van op de hoogte…:D

Bijdrager
    macer

Heb mijn MacBook helaas terug gebracht naar A-mac afgelope zaterdag. Niet omdat er iets mis was met de case maar omdat ik een arabisch toetsenbord had:( nu hopen dat bijdiegene die ik nu krijg zich geen andere problemen zullen voordoen

Bijdrager
    Nikita

Praktisch typen zal dat zijn… En je hebt ‘m gekocht als zijnde QWERTY? Trouwens wel apart dat er in dit deel van de wereld dan zo’n MacBook wordt geleverd… Behoorlijke mix-up :P

Bijdrager
    macer

Ze stonden bij A-mac ook aardig raar te kijken. Het was niet egt een arabisch toetsenbord met van die rare tekens, maar wel eentje die niet in europa thuis hoorde. Het grappige was wel dat als ik gewoon blind typte en niet lette op wat de toesten stonden wel gewoon het goeie op het beeldscherm kwam.

Bijdrager
    Nikita

Dat komt omdat OS X je toetsenbordinstellingen automatisch op US-international zet (wat we hier in NL gebruiken) als je landinstellingen ook op NL staan. Maar ik zou inderdaad ook even raar staan te kijken :lol:

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.